Tuesday 24 June 2014

Esimene öö ärkamiseta ja kõkutamine

Juhuu, Cooper magas esmakordselt terve öö! Eile õhtul saime ta alles kell 21:15 magama. Kella 1 ajal ta niheles natukene, ma läksin pudelit tegema, aga tagasi voodisse tulles oli P talle luti suhu pannud ja kutt magas südamerahus edasi. Kella 5 ajal vaatasin kella ja imestasin, et ikka veel magab, kuigi pikalt ta seda enam ei teinud, kell 5:45 oli ta päevaks valmis.

Täna hommikul on kutt puhanud ja rõõmus. Mängisin temaga natukene voodi peal ning püüdsin ta kõkutamise videosse ka, kui mu puristamine talle nalja tegi :)


Cooperi kõhu all on mu jalad muideks, kui mõtlete, mis imelik asend see on. Talle meeldib väga lennukit mängida ja kõige lihtsam on seda teha sedasi, et ma laman voodi peal, jalad üleval krõnksus ja Cooper on kõhuli jalgadel.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...