Tuesday 25 February 2014

Meil on intramanet!

Pärast neljanädalast ootamist on meie elamine lõpuks ometi maailmaga ühenduses ehk meil on nüüd internet. Otsisin üle kuu aja oma läpaka välja ja alguses oli nii imelik kasutada. Ekraan on nii suur, sest ma olen siiamaani telefoni teel internetis kolanud. Internet telefonis on küll piiramatu, kuid kahjuks on meie elamine tõeline punker, kus napilt levi on. Nüüd saab aga kõvasti surfata :D

Teine tänase päeva suursündmus on see, et ma priiskasin ja tellisin endale fotokaamera. Ma olen juba KUID endale päris kaamerat tahtnud. Vaatamata sellele, et mu telefon teoorias peaks normaalseid pilte tegema, siis mina sellega ei oska ja mu pildid tulevad alati pooludused. Pildistada mulle aga meeldib ja ehk otsustab väike modell mu kõhust ka mingi aeg välja tulla.

Just poja pärast olen tahtnud endale head kaamerat, et temast ikka vähe paremaid pilte mälestuseks teha, mitte uduseid mobiilikaid. Vaatasin fotograafide hindu, et temaga esimestel nädalatel pilti tegema minna, ja kahjuks mul tõesti ei ole 400-500 naela üle, et temast piiratud koguses ilusaid pilte teha. Õnneks leidsin üsna heade soovitustega kaamera alega £129.99 eest müügis ja homme peaks kohale tulema. Saan siis usinalt harjutama hakata ja kodus ise teda lõpmatuseni pildistada. Eks vahe ole küll vahe endal ja professionaalil, aga eks harjutamine teeb meistriks :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...