Monday 24 February 2014

Kootud asjad lapsele

Väike ülevaade, mida ma vahepeal siin põnnile kudunud olen.

Üks tekk on heegeldatud, mida ma kunagi varem juba näitasin. Sellele lisaks kudusin ühe suurekoelise teki, mis ainult kaks päeva aega võttis. Peaks veel paksu lõnga tellima, sest see oli lahe tegemine.


Ühe vildaka kampsuni tegin ka. Elu teine kootud kampsun ja eelmise tegin oma kümme aastat tagasi, mis oli lihtne üle pea tõmmatav. Seekord ületasin end ja tegin eest nööbitava, muidugi ilma ühtegi õpetust lugemata, mistõttu ta ehk vildakas ongi. Natukene lai ja lühikene on ka, seega eks näis, kas pojat selle selga ajamisega häbistan.


Mütside tegemine on lahe, sest need võtavad vaid paar tundi. Tegin ühe Uus Meremaa All Blacks'i mütsi, mille peale ma sõnajalalehe heegeldasin, sest see on Uus Meremaa ja ka selle ragbitiimi sümbol. 


Ja eesti mütsi oli ju ka vaja, õnneks on meie lipp imelihtne ja sobib mütsiks ideaalselt.


Väike komplekt valmis ka - müts, sall ja kindad. Tahtsin üle pika aja sokki ka kududa, aga see sai vähekene suur ja mahub lapsele ilmselt kui ta viiene on. Seetõttu teist ei ole viitsinud veel teha. Vähemalt nüüd umbes tean, kui palju väiksema pean tegema, et see talle beebina liialt suur poleks.

2 comments:

  1. Wow, kui osav vardakeerutaja :) Loodetavasti ei lähe ilmad nüüd järsku väga soojaks, et laps saaks sokke ja kindaid ikka kasutada ka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aitäh :) Ma ise kardan ka, et talve me eriti sel aastal ei saa ka üritan mitte liialt palju asju kududa. Mingil hetkel tahaks siiski paar asja ka internetis maha müüa, et natukene lisaraha teenida.

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...