Friday 14 February 2014

Kärutamiseks valmis

Pühapäeval käisime Mothercare'i poes lootuses käru ära osta. Muidugi käru neil poes olemas polnud, seega see telliti meile ka öeldi, et see tuleb meile 3-5 päeva jooksul koju. Enam ma väga ei lootnud ning vaim oli valmis, et see tuleb reedel. Eile oli aga kuller käruga ukse taga ning mul läks vaid pool tundi, et see kokku panna.

Valisime Mothercare'i Xpedior reisisüsteemi, mis koosneb hällist, mida saab ka istmeks sättida, ning autoistmest. Ausalt liialt me ringi vaatamas ei käinud. Tahtsime, et käru tuleks koos autoistmega, mille me saame käru raamile panna, oleks kerge käsitleda ja ei maksaks rohkem kui meie auto. Käisime paar korda eelnevalt Mothercare'is kärusid ringi liigutamas ja Xpedior jäi mõlemale hingele. Lugesin internetis selle arvustusi ja kõik tundus positiivne.

Käru tuleb mitmes värvis - must, punane, lilla, heleroheline ja tumesinine. Meile mõlemale meeldis punane kõige rohkem. Hind oli kogu süsteemil £250, aga hetkel oli sellel ale ja saime käru vaid £200 eest.

Käru on ilusti valmis sätitud, poja kombekas on turvatoolis ja nüüd võib põnn rahus välja tulla, me oleme ta jaoks valmis :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...