Sunday 29 December 2013

Instagrami postitused

Teeks väikese ülevaate igapäeva-tegemistest Instagrami piltide kaudu. Midagi suurt me teinud ei ole ning ilmselt enam ei tee ka, kuna meie väike autoloksu hakkab juba vist katki minema. Mingi mootori tuluke põleb ja kes teab, mis tal viga on. Me üllatunud ei ole, sest auto oli ikka üliodav - £650, ja me ei arvanudki, et ta pikalt kestab. Tore oleks olnud, kui ta oleks pikemalt kestnud ikka. Vaatame vaikselt liisingu peale uuem auto võtta, mis rohkem, kui kaks kuud vastu peaks, sest ilma autota enam elu hästi ei kujuta.

Üks väga inglispärane õhtu, kui ma küpsetasin scone'e ja Victoria kooki. Kõrvale Earl Grey tee (ikka piimaga!) ning tegin väikese Downton Abbey maratoni.
Tasuta tester-nänn, mis ma Emma's Diary kaudu sain. Siin teevad kaks firmat selliseid reklaam-pakke, teine on Bounty, mis mulle juba ämmaemanda juurest kaasa anti. Pakikesed on täis igasugu reklaame, soodukaid ja ka testereid. Selles Emma's Diary pakis olid mõned Johnson & Johnson'i testerid ja täismahus niisked salvrätikute pakk. Lisaks Kellogsi All-Bran hommikuhelbed, mis olid kusjuures väga head ja ilmselt ostan neid järgmisena poest, kui praegused otsa saavad. Selle pakiga tuli kaasa ka üks vastsündinu mähe - issand kui armas ja väike see on! 
Ühel hommikul käisime kohaliku tiimi ragbi-mängu vaatamas. P nimelt oli mõned aastad tagasi pool-professionaalne ragbimängija ja nüüd tahaks ta uuesti lihtsalt omaks lõbuks mängida. Kuna ragbi on siin üsna popp, siis väikeseid tiime on siin mitmeid, millega ta liituda saaks.
Oxford.
Armsad pisikesed jõulukoogikesed.
Rasedavitamiinid on mul küüned mühinaga kasvama pannud.
Käisime ükskord kohalikus IKEAs vaatamas, mida uude elamisse vaja oleks. Lasteosakonnast leidsin oma suureks üllatuseks paar eestikeelset raamatut kultuursest hundist. Ainsateks ostudeks olid piparkoogid ja hapukoorega heeringas, mida ma küll vaid paar tükki söönud olen, sest ma tegelikult heeringat väga ei armasta, aga isu paari amsu järgi oli.
Poja limited edition lutipudel ja lutt. Ostsime paki, millega tuli kaasa kaks lutipudelit ja kaks lutti. Varem ostsin Philips Avent'i pakiga 7 lutipudelit, seega meil peaks neid nüüd küllalt olema. Plaanis on siiski võimalikult palju rinnapiima pojale anda, mitte ainult pudelitest sööta. 
Raamatute lugemisega olen ma viimasel ajal rohkem, kui laisk olnud. Dan Brown'i "Põrgu" oli Kindle poes ainult £1.99 ja pidin ostma. Pool on juba läbi ja mulle see raamat meeldib väga. 
Jõule küll sel aastal ei pidanud, aga küüned tegin natukene jõululikuks.
Käisime mõned päevad tagasi jalutamas ühe lähedal asuva järve ääres. Päris mõnus oli, kui mul selg vaid kõndides nii kiiresti valutama ei hakkaks.
Jalutamas ikka. Täitsa kole, kui kiiresti viimasel ajal ikka pimedaks läheb. Pilt tehtud umbes kella poole 17 ajal, kell 17 oli juba kottpime.
Reedeõhtune kokkamine, sest meie majanaabrid lõpuks läksid nädalavahetuseks minema. Kui nad kodus on, siis ma üldse ei armasta kööki kasutada, sest vanamutt on mõned korrad just siis ka kööki asjatama tulnud ja üldse tundub, et talle ei meeldi, kui me seal väga kokkame. Maksame küll siinse linna kohta palju üüri ja meil on igati õigus kööki kasutada, aga mul endal on seal tihti liialt ebamugav ja no ei taha. Seetõttu oleme viimasel ajal palju võisaiu ja külmutatud toite söönud. Varsti saan oma köögi! Seekord tegin pitsasaia ja kohvikooki.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...