Monday 11 November 2013

Primarki šoppamine

Kuna meie uus elamine on vahepeal natukene jahe, siis täna käisime Primarkis endale sooje koduriideid ostmas. Kui muidu mulle Primark väga ei meeldi, siis kodu riieteks kõlbab küll. 

Eelmine kord seal poes käies jäid silma fliisist pükste-pusa komplektid, mis olid jube pehmed. Valik oli suur, aga lõpuks oli see helesinine pingviinidega kostüüm minu meelest kõige vahvam. Vähemalt neist variantidest, millel mu suurus olemas oli.


Nüüd saan kodus igavesti seksikas olla oma pingu-kostüümiga :D

Kuna tänu rasedusele on mul rinnad ka kasvama hakanud, siis sai uut pesu ka osta. 75C, mis ma eelmine kord ostsin, on hakanud natukene kitsaks jääma. Proovisin selga 75D, mis oli ka nagu natukene kitsas. Mis mõttes?! Enne olin ma südamerahus 75B ja nüüd on 75D ka natukene väike. Täielik ulme minu jaoks. 75DD'd kahjuks Primarkis ei olnud ja 80D'd ma ei viitsinud proovida, seega ostsingi selga proovimata traatideta 75D variandi. Kodus selga proovides nentisin, et ilmselt päris kuud aega ma neid küll kanda ei saa ja 80D või midagi veel suuremat peaks varsti ka ära varuma. Õnneks on Primarki pesu üsna odav ning need rinnahoidjad, mis ma raseduse ajal ostnud olen, on vaid umbes £3 maksnud, millest väga kahju ei ole. Mine tea küll mitut erinevat suurust rinnahoidjaid mul raseduse lõpuks (ja pärast seda, kui imetamiseks läheb) olemas on. Varsti võin igatahes oma pesupoe avada vabalt.

Lisaks sellele sain end riietevahetusekabiinis üle mõne aja täis-pikkusega peeglist vaadata ja oleksin peaaegu ümber kukkunud nähes, kui suureks mu kõht paisunud on. Täna sai ka 23 nädalat täis, seega näen ma ka ülimalt rase juba välja. Lisaks põksub põnn mind iga päevaga aina kõvemini. Näiteks täna hommikul lugesin voodis Kindle'st raamatut ning hoidsin Kindle't oma kõhu peal. Põnn otsustas täpselt Kindle vastu nii kõvasti lüüa, et see natukene ülesse hüppas. Ma ei julge mõeldagi, kui palju mu kõht raseduse lõpus ta põksudest hüppab.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...