Tuesday 29 October 2013

Instagrami postitused viimasest kuust

Kool sai otsa. Tegelikult teen vaid pausi ja kindlasti jätkan õpinguid kui vaid põnni kõrvalt aega leian. Tahaks ka eriala vahetada, sest sotsiaalteadus oli natukene igav ikka minu jaoks. Psühholoogia semestrit nautisin ma väga, seega ehk lähen seda suunda hoopis. Eks näis...

Tassikoogid ja minu ülikehv kreemi peale panemise oskus.
Üks hommik oli meil udu.
Kuidas kerge vaevaga pea 60 naela ära kulutada paari hädavajaliku asja peale...
Väike 16 nädalat vana punu. 4 nädalat tagasi, aga isegi praegu tundub see ülipisikene praeguse paunaga võrreldes.
Geisha šokolaad Inglismaal! Ocadost tellitud ja oi kui hea oli.
Kaneelikuklite isu tuleb ka vahepeal rahuldada.T
Maailma ilusaim roheline küünelakk, mida ma jõulude ajal kindlasti tihti kasutan.
Roosa munade karp! Roosa!!!
P sünnipäevaks tegin rohke (!) kattega pistaatsiapähkli-keeksi.

Erkrohelise kattega tassikook, sest toiduvärvidega on lihtsalt lahe kooke värvida :P
Üks imehea hommikusöök - munapuder peekoni, sibula, muna ja murulauguga wrapi sees.
Paisudes...
Eelmine nädalavahetus tuli isu kringlit teha ja seekordne tulemus oli üllatavalt hea välimusega. Maitses ka päris hästi. Ennast kiitmast ma ei väsi :D
Lugesin oma küünelakke. 130! Pole ime, et ma ei suuda enamasti otsustada, mis värvi oma küüsi lakkida.
Esimesed riided põnnile, mis on NII armsad

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...