Friday 11 October 2013

18 nädalat ja 4 päeva

Vasakul nädal 7 ja paremal nädal 18.

Selle nädalaga on mu kõht tunduvalt paisuma hakanud. Nagu ka mu ülejäänud keha. Tänahommikune kaalumine näitas, et ma olen praegu 66kg raske, mis on üleüldiselt kõige suurem kaalunumber, mis mul iial olnud on. Üritan sellega leppida, kuid see on raske, kui pealiskaudne see ka tunduda võib :P

Eile hommikul proovisin jalga pükse, mida ma veel kaks nädalat tagasi kandsin (trukk lahti, kuid lukk läks veel kinni). Raske oli nende üle puusade tirimisega ning kui pressisin jalga, siis lukk ei läinud üldse kinni. Jalga läksid siis raseduspüksid, mis mulle veel natukene suured on, aga suure vöökoha tõmbasin pluusi all vööga kokku (see läheb ainult viimasesse auku) ja oli mugav vähemalt.

Töökaaslased märkavad ka mu kasvavat kõhtu aina rohkem. Üks neiu ütles täna, et mul on üleöö rasedakõht ette tulnud. Üldse on kõik väga nunnud ja on korduvalt maininud, et ma olen väga lebo rase, üldse ei virise vaevuste üle. Ei ole mille üle viriseda eriti, seega on jätkuvalt hästi läinud küll.

Põnn annab endast aina rohkem märku ka ning viimased kolm päeva olen teda läbi päeva liigutamas tundnud. Kahjuks käega katsudes veel tunda ei ole ja Pga ma seda kogemust veel jagada ei saa, kuid varsti, ma loodan. Põnn on aga kohe kindlasti isasse, muudkui siputab ringi ja paigal ei püsi. Palju edu mulle, kui ta suuremaks saab ja ma teda veel rohkem tundma hakkan ja mu pluus pidevalt liikumises on.

Igatahes peaks põnn hetkel umbes 190g raske olema ja peast pepuni umbes 14-15cm pikk (erinevad veebilehed annavad natukene erinevat infot). See on juba täitsa suur minu meelest ja jätkuvalt on väga sürr mõelda, et nii suur väike armas olevus on mu kõhus. Vahva on ka teada, et põnn juba haigutab ning kusagilt ma lugesin, et põnn võib isegi juba valjude helide peale ehmuda.

Üldiselt on rase täitsa lahe olla :)

1 comment:

  1. Minu meelest praegu ei saa veel küll 100% kindlusega öelda, kas kõht on liiga täis söödud või on keegi seal sees :)
    Väga vahva, et sul on rasedus seni kergelt möödunud. Loen suure huviga su sissekandeid, sest endal on ka see teekond lähiajal plaanis..:)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...