Monday 30 September 2013

Kehalised muutused

See nädal tekkis mul järsult väike rasedakõhukene, mida ka mõned mu kallid kolleegid märkasid ja täheldasid. Kui mõnda aega ei tudnud ma end üldse rasedana, siis nüüd on armas oma pisikest punut patsutada ja mõelda, et seal on väike tita sees ning ma ei ole lihtsalt palju süües paksuks läinud.

Lisaks olen põnni esimesi liigutusi ka viimasel nädalal tundnud. Ei ole küll veel päris põtkimine, aga selline tunne on mõnel õhtul olnud nagu oleks liblikad alakõhus. Nii ootan seda aega, kui saaks käega katsudes tunda ja kui P ka põnni käest põtkida saaks.

Rääkides natukene sellest, milline mu keha sel aastal välja näinud on, siis umbes veebruarikuus olin ma üsna vormis, tegin ilusti trenni ning kõht oli üsna lame:


Vahepeal võtsin kaalust alla, siis jälle juurde ja tegin vähem (loe: ei teinud üldse) sporti, mistõttu nii vormis enam ei olnudki, kuid liiga rasvane ka ei olnud. Esmalt rasedusest teada saades oli kindel plaan iga nädal pilti teha, mis aga paar nädalat vahele jäänud on. Sellel pildil olen ma 5 nädalat rase ja ei mingit beebikõhtu veel (isegi rindu ei ole :P):


Ja siin olen ma 16 ja pool nädalat rase, juba silmnähtavalt:


Tean, et venitusarmid tekivad minu nahale kergelt, sest mul on mõned venitusarmid kintsudel. Seetõttu alustasin üsna varakult end venitusarmide vastase kreemiga kreemitama. Esmalt proovisin Palmersi kakaovõid, mis oli täitsa hea ja üsna rasvane kreem:


Kui see otsa sai, siis ostsin proovimiseks kreemi firmalt nimega Naked, mis teeb üsna looduslikke kreeme. See kreem on natukene vedelam ja imendub superkiiresti. Lisaks on sel niiii hea lõhn. Ilmselt ostan seda veel, kui see otsa saab.


See nädal tellisin endale ühe paari rasedatele mõeldud khaki pükse ning kaks paari leggingseid. Leggingsid on juba käes ja nad on seksikad ning tulevad üle mu suure kõhu, rindade alla välja. Samas aga nii mugavad... 

Lisaks käisin täna uut pesu ostmas, sest mu rinnahoidjad on natukene väikseks jäänud (juhuuu!). Esmakordselt käisin Primarkis pesu ostmas, sest ma ei tahtnud liialt suurt summat kulutada, kui mul võib-olla (loodetavasti) paari kuu pärast veel suuremat suurust vaja on. Üllatus oli suur, sest Primari pesud nägid väga kenad välja ning maksid ainult £2.50 kuni £3. Oli ka kallimaid ja veelgi ilusamaid, aga seekord läksin odavamate peale välja. Kokku kulutasin £14.50 ning sain kolm paari rinnahoidjaid, ühe paari püksikuid ning kaks alus-särki. Kindlasti lähen Primarki veel rasedusriideid ostma, mis väga pikalt kestma ei pea :)

5 comments:

  1. Väga kiidetakse ka Bio-Oil õli venitusarmide vastu: http://www.bio-oil.com/en-us/ Teil on seal see poes vabalt saadaval.

    ReplyDelete
  2. mina määrisin kõhule kakaovõid ja kui see otsa sai, siis nisuiduõli ja ei yhtki venitusarmi, kuigi vanust omajagu, 35. ja ka kõht tõmbas pärast väga kiiresti tagasi, ehk ka selles oli õlil oma roll..ei tea. põhiline, mis aitab lamedat kõhtu tagasi saada, on muidugi rinnaga toitmine.

    Ann

    ReplyDelete
  3. Mina määrisin oma kõhtu ka igasuguste kreemidega aga ikkagi kõht venitusarme täis. Ega naha niisutamine midagi halba ei tee aga ei usu enam eriti nendesse venitusarmide kreemide võlusse.
    Aga no rinnahoidjatega sul ikka veab :D Ma olen muidu hästi peenike (55kg) aga rind oli suur (75DD) ning rasedusega läksid rinnad veel suuremaks, kui muidu oli võimatu mul normaalse hinnaga rinnahoidjaid leida, siis raseduse aeg oli veel hullem :D Aga rinnaga toitmise ajal läksid rinnad veel suuremaks ja kurat jäid kah suureks :D Niiet minu 75DD on saanud 75F ja rinnahoidjaid ei leia mitte kuskilt (olen Tartus ja Rakveres suuremad pesupoed läbi otsinud) :D Pean leppima internetist tellimisega (tellin Inglismaalt)

    ReplyDelete
  4. Kõhu lamedust ei tasu küll nüüd rinnaga toitmisega seostada :D Ma väljusin haiglast suht samas kaalus, mis enne sünnitust, kuid rinnaga toitmine pani millegipärast metsikult magusat pugima (ma ei ole muidu magusasõber) ja sain endale paari kuuga u 5-7 kg juurde, mis ei ole tahtnud minust lahkuda ka peale 4 aastat :D

    ReplyDelete
  5. vaidlen vastu: rinnaga toitmine aitab väga hästi emakal kokku tõmbuda ja seega soodustab kena lameda kõhu taastumist. minuga täpselt nii ka juhtus, kilod kukkusid kolinal ja kõht oli väga kaunis lame. aga rinnaga toitmine kulutab kohutavalt kaloreid ja paneb ka rohkem sööma, ka minul oli hirmus magusaisu. laps 8kuuseks saades aga hakkasid mul kilod tasapisi taas kogunema, seega tuleb toitumist jälgida voi hakata trenni tegema, kui kaalutõusu ei taha.

    Ann

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...