Monday 28 January 2013

Teine semester - psühholoogia

I am on a roll today!

Teine semester algas mul juba 3jaanuaril, seega ei mingit pikka puhkust. Sel semestril õpin ma psühholoogiat ning keskendume kiindumusteooriale ja laste arengule. Minu meelest alustuseks väga mõistlik teema ja minule kui loodetavasti tulevasele lapsevanemale väga hariduslik.

Esimene kodutöö, milleks oli filmi arvustus, oli valmis juba neljapäevaks. Kuigi sain oma töö valmis kolmapäeval ja plaanisin seda neljapäeval netti laadida, siis neljapäeval koolist koju jõudes läks see meelest ja töö esitasin 5,5h hiljem. Ehk ei ole väga hullu, sest õppejõud tahtis kirjatükki ka prinditult ja lubas mul selle järgmine nädal kaasa tuua, sest ma esmalt arvasin, et väljatrükkimine oli valikuline. Enivei, tööga ma ise kahjuks taaskord rahul ei ole, aga päris läbi ma vast ka ei kuku.

Teine tõsisem kodutöö on essee, mida ma homme-ülehomme hakkan valmistama. Kolmas hinne tuleb eksami eest, milleks on üks küsimus klassis, millele me seal vastama peame. Neljas kodutöö on PowerPointi esitlus jälle, mis õnneks on vabal valikul, aga sel peab midagi psühholoogiaga tegemist olema.

Lisaks sellele valmistume hetkel debatiks, mille teemaks on kas laste füüsiline karistamine on hea või mitte. Minu tiim on füüsilise karustamise vastu, seega pean ka selle jaoks natukene materiali koguma.

Üldiselt on jälle NII põnev ja huviga lähen iga nädal tundi.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...