Sunday 23 December 2012

Jõulud tulemas

Kuigi mul oli meeletu jõulutunne juba novembris, siis nüüdseks on see lahtunud. Kuusk on meil püsti, üle päeva paneme selle tulekesed ka põlema. Kingitusi me üksteisele ei tee, vaid lihtsalt šoppame koos. Roger on endale jõulukingiks välja valinud ühe Timberlandi jaki, mida me kahjuks paaris Timbsi poes näinud ei ole ja mida me ilmselt Windsorisse jälle jahtima minema peame. Mina tahan kingituseks Michael Korsi rahakotti, mida ma käisin Westfieldsis otsimas, aga neil ei olnud ja mille jaoks ma pean Selfridgesse rändama. 

Jõuluõhtusöögi menüüga võtsin ka aega. Nii pikalt, et kui ma üle-eile õhtul mõtlesin, et teeks Sainsbury kodulehelt toidutellimuse, siis kõige varajasem päev kojutoomiseks oli 27detsember, mis oleks natukene hiljaks jäänud. See-tõttu pidimegi täna toidupoes pikki järjekordi ja inimmasse taluma. Kusjuures, ei olnudki kõige hullem.

Jõulumenüüs on makaronipirukas, kanapirukas, kartulisektorid, kartulisalat, terve kana ja toorsalat. Magusaks teen homme piparkooke, mida ma tahan tööle kaasa võtta ning puuviljakooki ka. Midagi tahaks nagu veel, aga selleks pean ma Hummingbirdi Bakery koogiraamatut sirvima.

Jookidega on ka teisiti, sest ma otsustasin oma tervise säästmiseks mõneks ajaks alkoholivaba olla. Praeguseks ei ole terve kuu aega alkoholi puutunud ning isegi jõuludeks ostsin ma Holland & Barrettist alkoholivaba hõõgveini, või pigem hõõg-puntši. Homme on plaanis veel gaasilisi mahlajooke osta, et oleks ikka uhkema joogi tunne pidustuste ajal.

Peale toidupoodi sai ka Uxbridges käidud ning ostsime jõuludeks uued vannirätikud ning voodipesu, et kodu ka ilusam oleks. 

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...