Sunday 18 November 2012

Kuu Instagramis

Avastasin, et ma ei ole ammu siin oma Instagrami pilte jaganud. Tuletan meelde, et kes mind seal jälgida soovib, siis mu kasutajanimi on glowince

Käisime Windsoris ja ostsin vahelduseks poest kooki (šokolaadi oma oli minu, toorjuustukook oli Rogeri oma). Üks tükk maksis küll üle £2, aga maitse oli ülihea.
Windsorist ostsime lõpuks külmikule UK pärase magneti ka.
Ülikooli kursus on minu lugemisvarasse natukene teistmoodi raamatuid lisanud. See oli superhea raamat.
Roger tellis enda sünnipäevaks Baileyse toorjuustukoogi, mis tuli üsna hea välja.
Rogeri sünnipäeval õhtusöögil Banana Tree nimelises indohiina restokas. Mina tellisin tavapärase veini, Roger tellis litši-mojito. 
Meie jõulukaktustel on NII palju õisi tulemas. Köögi-aknalaud on varsti väga väga ilus. Valge jõulukaktuse õied on peaaegu avanemas, roosa jõulukaktuse õied on veel pisikesed pungad. Taimed vedasin siia eelmise aasta suvel Võrust, kui ma tädi taimedelt kasvusid virutasin.
Sedasi kirjutaisin ma oma esseed kooli jaoks. Selle valmimiseks läks kaks tassi kohvi ja terve voodi oli lõpuks märkmeid ja raamatuid täis. Aga valmis ma ta sain!
Koolilapse õhtusöök - kohvi ja kodused kaneelikuklid.
2/3 õlasallist on valmis. Ehk jaanuaris-veebruaris saan ma seda lõpuks kanda ka, sest mu kudumine läheb üsna aeglaselt.
Käisime IKEAs korteri jaoks mööblit juurde ostmas. Ma ei viitsi kirjutada, kust ma laost hiljem mööblit saan, seega on telefon alati siltide pilte täis.
Mu 'pisikene' küünelakikogu.
Sorteerisin oma meiki uude Helmeri kapikesse, mille ma IKEAst ostsin. 
Sünnipäeva õhtusöögile minnes. Taustal näete kuue sahtliga Helmerit, mis on lihtsalt NII lahe. Pluusi ostsin Dorothy Perkinsist ning see oli osa Kardashian Kollectionist.
Laupäevane laisk lõunasöök.
Hubane laupäeva pärastlõuna.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...