Sunday 28 October 2012

Praegune Igapäevaelu

Aitäh toetavate sõnade eest eelmise postituse kommentaarides. Teisipäevast alates olen saatnud ankeedi umbes 50le töökohale. Ühest helistati põhimõtteliselt 1 minut peale mu ankeedi saatmist ja ma oleks juba reedel sellel alustada saanud, aga ma pean oma tööd siiski 23ndani tegema. Too oleks ka olnud ajutine data entry töö, kuid mis aitaks, kui tõesti midagi muud ei ole. Õnneks öeldi, et kui mu töö lõpeb, siis nendega uuesti ühendust võtaksin.

Peale suurt tööotsingut üritan jätkuvalt endast parima anda koolitöös. Ma ei kavatse koondamist võtta vabanduseks ja enda kodutööd hiljem esitada. Täna oli kriitilise analüüsi tähtaeg ja ma laadisin faili paar tundi tagasi õppeportaali üles. Üks tehtud, kolm veel selleks veerandiks.

Järgmisena asun töötama essee kallal ning samal ajal ka PowerPointi esitlusega. PP esitluseks võime me ise teema valida, mis on minu meelest tunduvalt raskem, kui etteantud teemal esitluse tegemine. Mõtted on mul siia ja sinna, millest rääkida võiks. Üks variant oleks teha midagi Eestit puudutavat ja nõuka-ajast. Teiseks olen ma ju väikest viisi raamatunohik ja raamatute teemal oleks tore kirjutada, sest see on mulle südamelähedane, aga see on ehk teistele mitte nii põnev. Eks tuleb vaatama hakata, millistest teemadest ma lisamateriali leiaks ja mis ka teistele huvitav oleks.

Täna oli taaskord laupäev, kui ma ka koolis käisin. Nüüd on selline surmaväsimus peal, et ei anna olla ja isegi töökohtadele ei viitsi kandideerida. Eks tuleb varajane õhtu ja homme uurin töökohti ja teen koolitööd taas, sest nendest mu päevas nüüd koosnevadki.

Rogeri sünnipäev on ka nädala pärast tulemas ja ausalt öeldes ei ole mul aimugi, mis me teeme. Mingit üllatus-kinki ma talle küll tegema ei hakka, las ostab ise, mis tahab. Küpsetan koogi ja teen ilusa õhtusöögi, sellest ehk piisab.

Ööd.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...