Saturday 13 October 2012

Paar koolipilti

Kool on väsitav ja mul on tunne, et kõik mu kurusekaaslased on teinud terve elu eeltööd ja ma lihtsalt võtsin kätte ja ühel päeval otsustasin sotsiaalteadust õppima hakata. Kuid ma ei anna alla. Ma pean kindlasti tööd nägema selle kallal, et ma võtaks ekstra aega kodus kooliasjade ja lisamateriali lugemiseks. Peale tööd on jah väsimus ja parema meelega kooks ja vahiks telerit, aga ma pean end õppima sundima. Kui mul tuumaväsimus natukenegi üle läheb, siis kindlasti kirjutan rohkem. Praegu on aga tunne, et tahaks lihtsalt talveunne jääda. Jagan hoopis paar kooliteemalist pilti Instagramist.

Positiivne algus.

Kooli peahoone.

Üks õhtu pärast teist loengut.

Laupäevahommikune London, kui Mari 1h varem kohal oli.
Kaks esimest raamatut kooli raamatukogust. Kell umbes 21:30 metroos koduteel.
Reedeõhtune kerge lugemine.

1 comment:

  1. Eks see kodus õppimisega tegelemine nõuab ikka omajagu tahtejõudu. Ise tegelen küll ainult õppimisega, kuid kodus ei suuda ma kuidagi neid õppematerjale vaadata, sest lihtsalt on vaja, kas sotsiaalelu elada või lihtsalt tundide kaupa erinevaid blogisid lugeda ja youtubest videosid vaadata.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...