Thursday 1 November 2012

Laulev revolutsioon

Üritan kõigest väest koolitööle keskenduda, sest kahe nädala pärast peab mul valmis olema essee ning kolme nädala pärast pean ma PowerPointi esitluse tegema. Esseega on natukene jama, sest ma absoluutselt ei suuda sellele keskenduda ja alati kipun mõtlema, et ma selle tegemise asemel peaks töökohti otsima. Kuna laupäeval on Rogeri sünnipäev, siis sellel päeval ma kindlasti ei õpi. Plaanis on esmaspäeval end haigeks luisata, et ma saaks esseega tegeleda pühapäeval ning terve esmaspäeva, et see võimalikult varakult valmis oleks.

Täna hakkasin vaikselt mõtlema PowerPointi esitllusest. Teema saame täiesti ise valida, mis on minu meelest palju raskem, kui esitluse enda tegemine. Alguses mõtlesin olla rohkem sotsiaalteaduse rajal ning mõtlesin, et teen esitluse teemal Lenin's Utopianism, mis on iseenesest huvitav, aga kahjuks ei leidnud ma sellest palju materjali internetist.

Seetõttu otsustasin, et teen esitluse oma kaunist kodumaast ja eelkõige laulvast revolutsioonist. Tänapäeval ilmselt revolutsioonist mõeldes tuleb esimesena silme ette Lähis-Ida riigid, kus revolutsioon on väga vägivaldne. Seetõttu ma arvan, et laulvast revolutsioonist rääkimine oleks üsna positiivne ja ehk ka huvitav teistele.

Siinkohal, kallid lugejad, kes olid laulva revolutsiooni ajal olemas ja seda mäletavad, võite mind ka minu valitud teemaga natukene aidata. Palun kirjutage kommentaaridesse oma meenutused või mälestused tollasest ajast, mida mul oleks ehk huvitav üsna rahvusvahelisele grupile esitleda. Aitäh ette ära.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...