Monday 8 October 2012

Kiire postitus

Kool on väsitav. See nädal oli tund neljapäeva õhtul ja terve laupäeva ning mul on tunne nagu ei oleks ma terve nädal aega magada saanud. Aju sai mul vist natukene šoki ja ei taha hästi kaastööd teha, aga küll ma ta välja treenin.

Nüüd ainsal nädala vabal päeval tahaks natukene koristada ja puhata, kuid õhtul tuleb natukene ikka nina õppematerjali pista ja lugeda, sest on vaja endaga vähe rohkem taustatööd teha.

Kui ma tegusa olemisega ära harjun, siis kirjutan ka lähemalt, kuidas kool ja kursusekaaslased on (lahedad!). Valitud kursus on õnneks väga huvitav, kuid palju-palju tööd tuleb teha.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...