Tuesday 30 October 2012

All Mighty Sandy

Ma olen NII väsinud. Nädalavahetus oli põhimõtteliselt ühe päevaline, sest laupäeval oli kool ja tänane päev on olnud üsna pikk. Puhkust tahaks, aga ei saa.

Töö oli surmavalt igav. Ausalt, mitte midagi ei olnud teha. Ma absoluutselt ei imesta, et meid koondatakse, sest meil ei ole hetkel mitte midagi teha. Veetsin päeva töökohtadele kandideerides, sain mõned kõned, aga kohtadele, mis mulle tegelikult ei sobiks.

Töölt sain koju kell 7, tegin esmalt õhtusöögi, milleks oli kiire pasta. Selle valmimise ajal sõtkusin valmis saiataigna, mille panin kerkima. Peale õhtusöögi söömist tegin valmis keeksi ja panin selle ahju. Peale keeksi panin küpsema saia. Samal ajal tegin internetis Sainsbury tellimuse, mis võttis pikalt aega, sest ma ei suutnud otsustada, mida meil vaja on.

Täna ma lihtsalt kustun.

Lõpetuseks lustakas pilt CNNist, mis mu meele rõõmsamaks tegi, sest isegi inimesed keset orkaani suudavad rõõmsad püsida:


Kaasa rääkis just ämmaga telefoni teel ning õnneks nende majal Brooklynis on veel katus peal :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...