Friday 7 September 2012

Sony Vaio

Eile saabus kohale minu uus ja imearmas arvuti. Lubasin seda küll lahkelt Rogeriga jagada ja teengi seda, aga õnneks ei ole ta sellest nii vaimustunud kui mina. Tegemist on ilusa ja valget värvi Sony Vaioa, mis on armas ja pisemat sorti läpakas. Kui ei oleks ülikooli silmapiiril, siis me ilmselt seda veel ostnud ei oleks. Teine läpakas on meil olnud aga 3,5 aastat, me oleme ta kaks korda põlema suutnud panna ja toda oleme pidanud jagama, siis oli aeg meie majas uuel arvutil.


Mul on super hea meel, et ma ei pea jagama enam. Ma saan kõik failid panna täpselt sinna kuhu ma tahan, ma saan ise oma taustapildi valida, kasvõi roosa, ja ma saan oma MSNi alati sisse logituna hoida. Lisaks kuna ei pea jagama, loodan ma ka palju rohkem blogima hakata.

Hea tujuga lähen nüüd tööle ja üritan selle päeva kiirelt mööda saata, et saaks koju klõbistama tulla jälle :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...