Monday 24 September 2012

Marmorkeeks

Ma olen juba tükk aega endale rõngas-koogivormi ihaldanud ja eile ostsin ma selle lõpuks ka TK Maxxist ära. Ma olen kindel, et ma olen täpselt sama koogivormi mitu korda katsunud seal juba, aga seekord sai see minu omaks. 

Muidugi tuli see kohe ruttu ka ära proovida ja parim kook rõngasvormi jaoks on muidugi marmorkeeks. Retsepte otsisin siit ja sealt, aga lõpuks mugandasin koogi vastavalt ainetele, mis mul olemas olid. Tulemuseks sai üliilus ja super maitsev keeks.


Marmorkeeks

Koostis:
200g pehmet võid
2dl suhkrut
4tk suurt muna
2tl vanillisuhkrut
4dl nisujahu
2tl küpsetuspulbrit
0,5tl soola
2spl kakaopulrit

Valmistamine:
Vahusta pehme või suhkruga heledaks vahuks. Lisa ükshaaval vahustades munad.
Sega omavahel nisujahu, küpsetuspulber, sool ja vanillisuhkur. Sõelu või-suhkru-munavahu hulka.
Jaga taigen pooleks, lisa ühele poolele kakaopulber ja sega taigen ühtlaseks.
Kalla erivärvi taignad vaheldumisi võitatud rõngasvormi ning aja noaga taignaid natukene segamini.
Küpseta 180C juures 50 minutit.
Lase koogil natukene jahtuda, kummuta vormist välja ja kaunista tuhksuhkruga.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...