Sunday 9 September 2012

Kudumise lainel


Ma olen taas kudumise lainel. Mul ei ole aimugi, millal ma viimati kudusin... Vahepeal natukene heegeldanud olen, aga kudumisest on küll rohkem kui aasta-kaks möödas. Tuhina tulles tuli aga tegutseda.

Ausalt, ma olin alguses natukene hirmul, et järsku ma ei oskagi enam kududa. Tuli aga välja, et kudumine on nagu jalgrattasõit, mida ei unusta iial. Muidugi ei saa ma ka alustada lihtsa mustrivaba salliga, ma tahtsin endale ikka pitskoes salli. Mulle üldse meeldib pitsi kududa palju rohkem kui lihtsamat kudet.

Kui ma kuduma asusin, siis esimesed paar päeva ma palju ei jõudnud teha, sest käed väsisid jube ruttu ära ja kiskusid natukene krampi, aga nüüdseks on sõrmed juba treenitumad ja võin tundide viisi diivanil istuda ja kududa.


Kudumiseks oli mul vaja ka odavat lõnga, arvestades praegust majanduslikku olukorda. Läks õnneks ja halli lõnga leidsin ma Wilkinson Plusi poest ja 100g maksis £1.25. Ostsin kaks, aga mu suure õlasalli jaoks läheb kohe kindlasti kolme, või isegi nelja kera vaja. Seega suure salli peaksin ma saama vaid £5 eest, samas kui sarnased sallid ei tuleks poest kohe kindlasti odavamalt kui £20, pluss on see minu enda tehtud. Lõnga kvaliteet on selle hinna juures kusjuures täitsa hea.

Helesinise lõnga ostsin ma täiesti ette plaanimata. Käisin The Works raamatupoes akrüülvärve otsimas, mida ma aeg-ajalt küünte maalimiseks kasutan, ja avastasin seal kaks suurt korvi lõngadega, mis maksid £0.99 100g. Neid lõngu nähes tuli mul suur isu proovida kampsunit kududa, seega haarasin 5 lõngakera. Kuna mul spets kohta lõngade hoidmiseks hetkel ei ole, siis on nad lihtsalt riiuli peal vaatamiseks, aga eks ma üritan nad ära kasutada enne kui ma uut lõnga ostma lähen.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...