Saturday 25 August 2012

Instagrami pildid

Reedesse õhtusse mõned viimase kahe nädala Istagrami pildid.

Vaatasin lõpuks "Näljamänge". Ma ei usu, et kõik, kes filmi vaatavad ilma enne raamatut lugemata, ka sellest aru saavad, aga mulle meeldis. Raamat on küll parem.

Carnaby Street.
Trinidadi lipp Picadilly Circusis, kui ma kesklinnas šoppamas käisin.
Kaneelirullid on imelised.
Nädalavahetus oli meil suht palav.
Unistuste pitsiline Burberry mantel.
Üks palav hommik rõdul kohvi ja avokaadoga röstsaiaga.
Paar uut ilusad küünelakki.
Paar päeva tagasi paistis töölt aknast selline ilus vaatepilt.
Vahepeal viitsin oma huulepulki ka kasutada.
Täna. Head nädalavahetust.


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...