Saturday 23 June 2012

Sport massidesse

Long time no write. Parandan selle vea kohe, sest pea pakatab mõtetest, mida jagada tahaks.

Alustaks tänase päevaga, mille suursündmuseks oli bussijuhtide streik. Bussijuhid streigivad Londonis, sest kõik teised transporditöölised saavad Olümpia ajal boonust töökoormuse suurenedes, aga neile ei taheta muffigi anda. Täiesti arusaadav ja ma täiesti poodan nende teguviisi.

Minu tööle-koju transport on ainult bussidel, millest kasutan tervenisti kolme erinevat bussi - U4, 90 ja 423. U4 viib mind Hayesi linnaosa keskele, 90 viib mind Hatton Crossi ja 423 viib mind Lichtfield Lanei, mis on töökoha ligidal. Tihti jalutan Hatton Crossist tööle, mis on selline hea 2km jalutuskäik, mis ilusa ilma puhul on mõnus.

Streigi toimumine sai kindlaks alles eile õhtul, seega ei olnud palju infot, millised bussid sõidavad. Hommikul vaatasin TFLi (Transport For London) kodulehel busside saabumisaegu ja sai selgeks, et U4 ja 423 ei tööta üldse, aga õnneks 90 oli täiesti sõidus. Lisaks reedeti on meil tööjuurest casual Friday, seetõttu sain rõõmsalt ketsid jalga panna ja palju jalutada.

Jalutasin Hayesi, ootasin 10minutit ning siis tuli buss. Hatton Crossist jalutasin rõõmsalt tööle ja kuna ma olin endale natukene lisaaega varunud, siis olin isegi 40min vara kontoris.

Kojutulek oli veel lihtsam, sest kolleeg Lisa viskas mu poolele teele ära ning buss sõitis täpselt tema auto taga. Bussiga kiirelt Hayesi, poest väike vein hilisemaks ja šokolaad energiaks ja koju jõudsin ma isegi varem, kui tavaliselt kõikide busside töötades.

Igatahes, täna sai kokku jalutatud 7.3km, millest 5.3km jalutasin hommikul ja 2km õhtul. Hea trenn, mis loodetavasti ka paljudele teistele siinsetele inimestele kasuks tuli :)


No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...