Saturday 23 June 2012

Nädala pildid Instagramist

Ma olen nüüdseks juba mõnda aega Instagrami kontot omanud ja minu kasutajanimi seal on glowince, kui keegi tahab seal mind jälgida.

Mõtlesin, et ma võiks siin blogis rohkem pilte jagada ning viimase nädala Instagrami pildid oleks selleks suurepärased.

Laupäevane õhtusöök: spagetid bolognese kastmega, lillkapsas, brokkoli, tomati-sibula-hapukoore salat, avokaado ja vein.
Triikimata Mango kleit, mille ma £10 eest ASOSest tellisin.
Tuli isu tööle kleiti kanda, mida ma peaks palju rohkem tegema. Kleit H&Mist.
Kodune guacamole, mis tuli superhea välja, ja Doritos, mida me jalkat vaadates nosisime
Bussi-streigi päev ja tööle jalutamine, koos poseerimise ja nägude tegemisega
Meie tiik on peaaegu valmimas, vaid vesi on puudu.

1 comment:

  1. Punane kleit on imeilus, täpselt minu maitse :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...