Sunday 17 June 2012

Erak

Ma tunnen end vahepeal üsna vana ja üksildasena. Seda annab eriti siis tunda, kui mul tuleb väga suur isu kusagil väljas käia. Ma ei ole küll iial eriline väljas käia olnud, mõtlen just klubides-pubides, aga aeg-ajalt väike isu tuleb.

Pakkusin täna Rogerile välja, et me võiks ööklubisse minna kunangi. Aga milleks? Et tantsida? Samas saaksime ju ka muusikat kodus mängida, palju odavamalt juua ja kahekesi tantsida. Mida kõike me täitsa vabalt vahepeal teeme.

Viimati oli mul sõbrannade punt, kellega väljas käisin, põhikoolis. Keskas käisin väljas pigem meessoost sõpradega ning kahjuks ei ole ka siin UKs sellist sõbrannade ringi tekkinud, kellega ma seltsiks. Seega ei saa ma unistadagi tüdrukuteõhtutest jms.

Ja kui tulevad need hetked, kui ma olen natukene nukker, et ma ei ole leidnud endale sõbrannasid, siis tuleb kallis kaasa, kallistab mind, ja siis on kõik jälle hästi.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...