Friday 29 June 2012

A Day of an Office Worker

Alustasin täna tööd hilja, kell 10 alles, seega võtsin hommikut rahulikult ja jalutasin Hatton Crossist kontorisse. Poole tee peal sõitis minust meie uus UK juhataja mööda oma uhke sport-Audiga, peatus ja sõidutas mind lahkelt tööle . Uut juhatajat vist olen enne maininud, aga kirjelduseks ütleks, et enamustel naisterahvastel kontoris on tema vastu väike crush. Tunnistan, et tegemist on ülimalt kena välimusega noore mehega, kes on ka üsna tähtsa ülemuse kohta väga lahe ja sõbralik. 

Kuidagi sain oma istmiku madalast sportautost välja ja teades, et kontoriesine on turvakaamerast kõigile kolleegidele näha, kartsin kommentaare. Kommentaare ei saanud, küll aga paar kadedat pilku. Loodame, et nüüd mingid kõlakad käima ei hakka minu kohta...

Tänane päev õpetas, et ma kohe kindlasti eelistan suuremaid autosid madalatele sportautodele. Learn something new every day. 


4 comments:

  1. Mulle meeldivad ka kõrgemad autod, ehk siis dziibid, sealt on teele palju parem ülevaade ja seepärast palju mugavam sõita. Kuigi ma ise sõidan hetkel peale oppi istmega, mis on võimalikud taha kaldu, ehk siis teen auto veel madalamaks :D aga sõidetud ma saan, ka maanteel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A´la BMW X5 või Audi Q5 on rohkem minu meelt mööda. Sama boss sõidutas kunangi mind lahkelt bussijaama Porchega ka, see oli veel hullem ja madalam. Aga vähemalt olen saanud sportautos istuda, seda iga päev ei juhtu :P

      Delete
    2. No mul õnnestus kunagi oma bossiga saada üritusele, kus oli BMW testsõit (saime maanteel proovida kõiki mudeleid /ise sain ka loomulikult rooli, korda mööda ülemusega/ ja hiljem veel ka platsi peale harjutusi teha - mööda-põikeid "põdrast" jne ) :D väga põnev. Igasugu madalaid kupeesid oli, nagu Z4 jne

      Delete
    3. Seda, et see oli mu ülemuse poolt ikka suur tunnustus, et ta minuga koos julges sõita (selleks ajaks olid mul load olnud vist kaks aastat :D).

      Esimene kord kui ta mulle oma autot laenas, siis ta küll kõhkles, aga kui samal õhtul olin talle ja teisele kolleegile ühelt vastuvõtult hotelli sõiduks kainejuht, siis küll kiitis ja võitsin usalduse :) Nii, et ka edaspidi motiveeris ta mind sellega, et andis nädalavahetuseks näiteks oma Jeep`i mulle kasutada.

      Delete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...