Sunday 27 May 2012

Pühapäevased toimetused

Vaatasin eile Eurovisiooni ja mul on väga hea meel, et Eestil nii hästi läks. Kui ma lugu veel paar korda kuulan, siis võib isegi mulle endale meeldima hakata. Endale jäi kõige rohkem meelde Ukraina laul ja võitja, Rootsi, lugu oli ka päris hea.

Pärast keskööni üleval olemist oli väga "armas" ärgata täna kell 7, sest magamistuba oli niivõrd valge. Meie valget värvi puidust ruloo ei hoia päikest üldsegi toast välja ja magamistuppa paistab täpselt hommikupäike, seega väga ere värk. Isegi tööpäevadel see nädal ärkasin mitu korda enne äratuskella üles.

Kuna eile avastas kallis kaasa, et ta on meie kooselu jooksul 10 kilo juurde võtnud (mina olen hoopiski 5kg kergem), siis oli plaan täna parki jooksma minna. Peale väikest ärkamist ja kohvi läksimegi juba kell 8 pargi suunas ja tegime ühe kerge jooksutiiru. Ei hakanud esimesel päeval üle pingutama. Kodus tegin tervisliku pudru, mida me sõime mustikatega, mitte moosiga, nagu tavaliselt.

Peale seda tegin kiire koduse juuksevärvimise ja nüüd olen veelgi blondim. Peale mida koristasin ma magamis- ja vannitoa, kuni Roger koristas köögi ja elutoa.

Sedasi asjatades saigi üsna palju tehtud enne keskpäeva. Praegu podiseb pliidil hea ja lahja aedviljasupp ning nüüd tuleb mõelda, mida terve ülejäänud päevaga pihta hakata.

Teinekordki ajaks end puhkepäeval nii varakult üles, kui alati viitsiks nii usin olla.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...