Wednesday 2 May 2012

Kaunis kolmapäev

Järjekordne lihtsam päev tööl. Peale tänast on kaks päeva alles praegusel töökohal ja siis olen full time customer service jälle. Hetkel imetlen sefiiritortide pilte ja unistan lõunast, milleks võtsin kaasa kanafilee, brokkolit ja lillkapsast. Üritan vaheldumisi koogisöömisele natukene tervislikumalt ikka toituda aeg-ajalt.

Kaasal oli täna järjekordne tööintervjuu, mis on väga täpselt midagi, mis talle sobiks. Ma isegi nägin unes, et ta sai mingi töökoha, mis asus kusagil kaugemal, mistõttu ta vaid nädalavahetused kodus veeta sai. Mine tea, mida see küll tähendada võis. Loodan ikkagi südamest, et tal täna edukalt läheb, sest meie säästud ei ole ka lõputud, mida hetkel äraelamiseks oleme sunnitud kasutama.

Teen nüüd natukene tööd ja siis kandideerin ise ka töökohtadele ja üritan selle nädalavahetuse raamatukogu töö ankeedi ära lõpetada. Too raamatukogutöö oleks vaid üks päev nädalas, aga küsimused ankeedis on nii pikad ja keerulised nagu mingi juhatajakoht oleks :P

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...