Friday 6 April 2012

Muutustele nägemist öeldes

Nüüd tuli natukene tusatsemist toredasse puhkusesse ka. Nimelt ei saa ma kuidagi järgmisel reedel varem töölt vabaks, et sellele teisele tööintervjuule minna. Muidugi oma tööle ei saanud ma öelda, et ma intervjuule lähen, ütlesin, et pean saatkonda passi järgi minema. Teades, et too päev juhataja ei tööta ja L on puhkusel, aimasin, et peab väga vedama, et ma vabaks saaksin. Seetõttu ütlesin ette ära juhatajale, et kui ei saa, siis ma saan oma aega saatkonnaga muuta maikuuks, kui ma saan töölt vaba päeva võtta. Õnneks 18mai on juba vabaks võetud, sest siis kontserdile minek, seega saan luisata, et saan too päev oma olematul passil järgi käia, kui töölt keegi küsib.

Einoh, oleks siis tegelikult nii lihtne intervjuu aega muuta, kui ma pean tööl olema. Teisipäeval saaks ma isegi minna, kui nad mind pool 18 saaksid näha. Jätsin tööpakkumisele kõneposti teate ja saatsin e-maili, et ma kahjuks reedel ei saa oma töökohustustest vabaks, aga ma oleks teisipäeval saadaval. Eks näis, mis vastavad. Arvestades seda, et homme ja esmaspäev on riigipüha, siis nad ilmselt alles teisipäeval saavad mu teate ja siis ei olekski enam midagi teha. 

Kurat küll, noh, ma täitsa ootasin seda. Nüüd on Roger ka minu peale tusane, et ma ei saa intervjuule minna ja ta ei mõista, et ma ei saa end ju enam haigeks ka valetada, kui ma ette olen vaba päeva küsinud. Lisaks haigeks valetamine oleks ka olnud mõeldamatu arvestades, kui vähe meid tööl oleks. Grr. 

Aga isu on natukene aktiivsemalt muid töökohti otsima hakata küll, kui vaid leiaks võimaluse siis intervjuude aegu normaalsele ajale saada. 

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...