Saturday 28 April 2012

Lebo töö juures

Nädala avastus oli see, et ma saan oma tööarvutis Google Chromega käia lehekülgedel, mis Internet Exploreris on ära blokitud. Sedasi ma täiesti häbenematult trükin siin ja teen näo nagu ma teen tööd.

Olgem ausad, täna ma lihtsalt ei viitsi asjalik olla ja ka mitte keegi teine siin kontoris. Vastan telefonikõnedele, saatsin paar tagapärimist teistesse osakondadesse, et mõned projektid õigeaegselt tehtud saaks, saadan klientidele emaile, saatsin Heathrowsse telefonikaarte ja teen nädalat kokkuvõtvaid Excel tabeleid. Peale selle loen uudiseid ja laisklen, aga täna on ju reede, seega natukene võib. Lisaks ei ole ühtegi ülemust kontoris, seega pääseme kõik kergemalt.

Paarile töökuulutusele olen ankeedi saatnud, mis tundub küll töö juures tehes üsna alatu, aga samas kui midagi muud teha ei ole, siis hea aja veetmise moodus. Praegusel protseduuride juhi kohal on mul alles olla vaid üks nädal ja siis tuleb N tagasi, kes Austraalias reisimas käis.

Peale tööd tuleb väike tripp toidupoodi, kus plaanis osta peale paari hädavajaliku toiduaina pudel veini. Ma ei ole kaks nädalat veini joonud, seega palgapäeva puhul natukene luban. Maikuus olen aga hoopis teine inimene: ei joo alkoholi, ei söö iga päev kooki, joon palju vett ja kui igapäevane vihm otsa saab, siis hakkan jooksmas ka käima.

Lõpetan mõttega, et hirmsasti tahaks veel õunakooki, mis ma eile tegin...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...