Saturday 31 March 2012

Võimalikud muutused

Roger on kahjuks hetkel kodune, aga tema töökohtadele kandideerimine käib 24/7 ja kurb on vaadata, kuidas ta hetkel üsna nukker on. Agentuuri kaudu töötajate "rõõm", I guess. Igatahes, oma tööotsingutega sattus ta oma ühe endise firma peale, kes otsis klienditeenindajat. See ei oleks olnud töö temale, aga väga sobilik mulle. Saatsin CV ja saatekirja panin kaks õhtut kokku, mis sai väga hea. Täna sain neilt e-maili, et 13. aprillil oodatakse mind intervjuule.

Roger küsis, et kas ma tahan seda võimalust kasutada. Muidugi tahan! Jah, ma olen enda firmaga 4 aastat olnud ja kaks korda ametit vahetanud. Aga kui teine firma pakub rohkem palka töö eest, mis nõuab vähem vastutust ja stressi kui praegune, siis muidugi ma proovin seda saada.

Töö ise oleks kesklinnas ning ma saaksin väga head alet transpordil, mis oleks isegi odavam kui mu kuukaart bussisõidule, mida ma hetkel vajan. Firmaks oleks ATOC, mis tegeleb rongide ja rongifirmade haldamisega, umbes nagu BAA haldab UK lennujaamu.

Praegune töö protseduuride juhina ei meeldi mulle nagunii ja sellest edasi arenemine on kahtluse all. Tahetakse mind küll klienditeeninduse juhatajaks, kui praeguse juhatajaga peaks juhtuma, et ta ei saa seda tööd enam teha. Aga selle töö palk oleks jube väike võrreldes palgaga, mis klienditeeninduse juhatajad teistes firmades saavad, võrreldes stressi ja töömahuga. Ei tahaks ma ka kuhugi poodidesse koha peale juhatajaks minna hetkeseisuga, vaadates, kuidas meie uus UK boss neid muudkui vallandab või edutab. Aga uuest UK bossist peaks täiesti uue postituse tegema, sest ta oleks seda väärt :P

1 comment:

  1. Natuke vara vist soovida - aga hästi palju edu töövestlusel!!

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...