Tuesday 13 March 2012

Küpsised

Ma ei ole väga tihe küpsiste ise tegija, aga kui, siis ikka korralikult, et meie suur küpsiste tops ikka täis oleks. Kevadlille küpsised on kindlasti ühed mu lemmikud ning seetõttu otsustasingi neid paar nädalat tagasi ise teha.
Retsepti sain muidugi vanast ustavast Nami-Namist ja hea meelega teelks teinekord topelt koguse, kui vaid kaal lubaks :P Maitse oli täpselt selline nagu ma mäletasin. Ühtegi küpsisepressi mul ei ole, seega kasutasin oma kõige suurema auguga glasuuripritsi otsikut ning lilledest said pigem kettad.
Lisaks olin mõnda aega maleküpsiste retsepti vaadanud. Ise ma ei ole neid küpsiseid iial varem saanud, seega ei oska võrrelda, aga vähe usutav, et nad saaks veelgi maitsvamad olla, kui mul välja tulid. Ennast kiitmast ma ei väsi.

Enda tehtud küpsised kadusid meil tunduvalt kiiremini kui tavalised poest ostetud, seega ma väga tihti neid tegema ei hakka.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...