Friday 17 February 2012

Tööst

Mainisin vist eelnevalt, et tööl aasta kokkuvõtet tehes mainiti, et mina oleks kandidaat järgmiseks klienditeeninduse juhatajaks. Asjad on võtnud sellise pöörde, et kahjuks praeguse juhataja C emal on lisaks kopsuvähile ja ajus halvaloomuline kasvaja. Neid välja ravida ei saa, kuid tema olemist paremaks teha saab. See aga tähendab, et Cl ei ole enam lapsehoidjat ema näol ja ta ilmselt peab oma praegusest tööst loobuma. Iseenesest äärmiselt õnnetu olukord ja Cst on nii armas meie kõigiga seda jagada, sest parem kõik ausalt ära rääkida, kui inimesed hakkavad ise lugusid välja mõtlema. Midagi kindlat ei ole aga räägitud, kuid C juba kontakteerus HRiga, et lapsehoiu toetuse katkestada. C nimelt arvutas, et tal läheks oma väikese lapse hoidmine lasteaias 5 päeva nädalas maksma üle 800 naela kuus. Hullumeelne.

Eks näis, kuidas see läheb ja kas peale kõiki jutte see ametikoht tõesti mulle pakutakse. Tunnistan, et mulle praegune ametikoht eriti ei meeldi ja ma väga loodan, et Natalie tuleb maikuus tagasi oma reisult ja ma saan klienditeenindusse tagasi minna. Mul on protseduuridega viimasel ajal üsna vaikne periood olnud ja ma olen südamest nautinud rohkem klienditeeninduse ja kaebustega tegelemist.

Elame, näeme, kuidas karjääri alasel läheb...

4 comments:

  1. Väga kurb küll kuulda et kellegi ema nii halvas olukorras on aga mind maneb imestama mis ime lastehoid see selline on mis maksab 160 naela päev!!!
    Et siin nagu üle 3200 kuu!!! Tõenäolisem et ta pidas silmas 800 naela kuus.
    Meil ka laps eralastehoius (aias) ja seega oleme üsna kursis nende hindadega ja siiamaani kallim mida meie teame on 70 naela ringis päev :)

    ReplyDelete
  2. Mõtlesin ikka 5 päeva nädalas läheb 800 naela kuus maksma. Tegin paranduse :)

    ReplyDelete
  3. Kui saaksid selle ametikõrgenduse kas siis loobuksid hetkel mõttest usasse kolida?

    ReplyDelete
  4. Kindlasti mitte, aga USAsse ei ole mõttes sel aastal veel nagunii kolida. Reaalselt mõeldes oleks minek pigem paari-kolme aasta pärast. Paberimajandusega oleks meil nimelt lihtsaim Rogerile esmalt USA pass saada, mille ta saaks oma ema kaudu, kes on Ameerika kodanik. Mina saaks siis Rogeri kaudu passile kandideerida, sest ma oleks Ameerika kodanikuga abielus.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...