Monday 13 February 2012

Kes ei tööta, see ei söö

Söömine on ainus töö, mis toidab, seetõttu ka meeletus koguses toiduteemalisi postitusi siin viimasel ajal. Peale toidu eriti vaheldust mul ei olegi, esmaspäevast reedeni on töö, nädalavahetustel olen kodune. Õnneks Rogeri hull töö sai otsa ja täna olen temaga saanud päeva koos veeta ja käisime isegi koos toidupoes. Viimased kaks nädalavahetust olen pidanud üksinda olema ja see oli super igav.

Toidupoes sai seekord ostetud mõned asjad, mida tavaliselt ei osta, näiteks tofut ja kikerherneid. Üritan Rogerit ka vaikselt tervislikumalt toituma suunata.

Olime natukene üleannetud ja ostsime šokolaadi ja küpsiseid ka. Šoks ja kaks küpsist hävitasin ära ja siis hakkasin täna söödud toidu kaloreid kokku lugema. Rohkem küpsiseid ei söö, sest õhtusööki tahaks ka. Üldse olen see nädalavahetus patustanud ja maiustanud, kuid õnneks olen päevad läbi kükke ja muid harjutusi teinud, et päris lihtsalt istunud ja toitu näost sisse ajanud ei ole.

Loen siin muudkui Smitten Kitcheni blogi, mis on lihtsalt niiiii imeline ja mõtlen, mida ma kõik kokku kokkaks. Tänane õhtusöök tuleb näiteks vürtsikas sealiha riisiga, mille jaoks ma ostsin isegi karri pulbrit poest ostsin, et uutmoodi maitset saaks. Järgmisel nädalavahetusel tahaks väga vastlakukleid teha, sest ma olen neid paar aastat tahtnud teha ja seekord võiks ju selle soovi täide viia. Siin tehakse vastlapäeval pannkooke, aga vastlakuklid on ikka tunduvalt etemad minu meelest.

Varsti ongi aeg, et homseks tööpäevaks riided valmis vaadata ja õhtul ehk vaatame mingit filmi ning sedasi meie aeg lähebki.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...