Monday 13 February 2012

American Dream

Eile käis meil jälle jutust läbi USAsse kolimine, mis mul nüüd mõtetes muudkui ringleb. Miks mitte?

Meid ei hoia siin mitte midagi ega keegi.
Meile kummagile väga ei meeldi siin ja pidevalt unistame New Yorkist.
Me kumbki ei kujuta pikaajalist elu siin enam ette.
Me kumbki ei taha siin riigis lapsi saada. Põhjuseks nii see, et meil ei oleks pere toetust lapse üleskasvatamiseks, kui ka see, et siinseid lapsi/noorukeid vaadates ei tahaks oma lapsi küll siin kooli saata.
Jne.

Ma juba mõtlen, et kui ma oma firmaga töötamist jätkan, siis väga võimalik, et ma saaks samas firmas USAs tööle, sest meil on poode ja peakontor New Yorkis.

Selle mõttega lähen nüüd tööle ja ilmselt, kui aega on, guugeldan, kuidas viisa saamine käib ja palju see maksab. Lisaks viskaks pilgu peale, milliseid ja kui kalleid kortereid New Yorkis üüritakse ja kui palju võiks olla asjade kolimine.

1 comment:

  1. Hei,
    Kuna meil on ka suur dream siin New York'i kolida, siis äkki hoiaksid blogi vahendusel kursis kuidas asjalood on sellega :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...