Sunday 29 January 2012

Teejoomisest

Kui ma 12detsembril otsustasin, et ma enam kohvi ei joo, siis pidin ma selle ju millegagi asendama. Inglaslikult parim variant oli tee, mida ma kohvi kõrvale juba nagunii jõin. 
Varem jõin ma vaid taimeteesid ja ei kujutanud ette, kuidas inimesed teed piimaga juua saavad. Korduvalt proovides on aga mulle endale ka tee piimaga meeldima hakanud. Piima lisan ma küll vaid mustale teele ja Earl Greyle. Taimeteedest on hetkel mu lemmikud roheline tee ja piparmündi tee.

Suhkrut lisan ma mustale või Earl Grey teele ja seda hetkel vaid pool lusikatäit. Taimeteesid üritan enamasti ilma suhkruta juua, kuid olenevalt tujust lisan neile aeg-ajalt mett, kui magusaisu on.
Teejoomise suurenemisega on mul koju ka rohkem teesid kogunenud. Punases topsikus, kuhu on "Tea" kirjutatud on hetkel Tetley roheline tee. Lisaks on mul Tetley Extra Strong must tee, Whitlandi Earl Grey tee ja Fortnum & Masoni Afternoon tee, mida ma kõiki korda mööda joon. 

Eelmine nädalavahetus ma jõin isegi ühe väikese Starbucksi latte, mis maitses küll hea, aga ma ei saanud kohvist enam seda meeletut kaiffi, mis sellega varem kaasnes. Ma hiljem ostsin teed, mida ma isegi nautisin rohkem kui kohvi.

1 comment:

  1. Kui teel lasta tõmmata kõigest 1-2 minutit, siis saab sellest veel suurema "kofeiinilaksu" kui kohvist (nt musta tee puhul), aga kui sa üritad kofeiini vältida, peaks tee tõmbama vähemalt 5 minutit, siis asendub kofeiin parkainetega ja saad hoopis rahustava tee, mitte energialaksu :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...