Tuesday 11 October 2011

Lonely, I am so lonely...

Esimene õhtu omaette on kummaline. Hetkel veel naudin ükskõik mille vaatamist telerist ja et peale röstsaia ei pea midagi õhtusöögiks tegema. Samas on natukene igav ja väga tahaks lihtsalt kellegi eest hoolt kanda. Ilmselt üksinda voodisse minna on väga kummaline... Või pigem üksinda ärgata. Vähemalt ma ilmselt magan sügavalt, sest täna olen kella 4st saati üleval. Arvuti on täiesti enda kasutuses, seega tegevusetusest ma ilmselt kirjutan siia ka natukene rohkem. Lähen vahin Big Brotherit edasi ja loodan, et muna-oliiviõli mask juustes teeb imesid.

5 comments:

  1. Tead, ma pidin ka hiljuti üksi asjatama. Naljakas, kui kõik õhtud koos nokitseme. Mees lendas Vahemere äärde. Küll ainult 5 päevaks ja õnneks sattus mul endal väga-väga töörohke nädal (nagu 19 tunnine tööpäev), nii et ma kukkusin kõik õhtud lihtsalt voodisse magama. Kõik päevad olid tavapäevadest nii erinevad, et alles reedel, kui töönädala virr-varr selja taha jäi, tuli igatsus kallale:(

    ReplyDelete
  2. Ega tööpäevadel on hea õhtuti rahu ja vaikust saada, sest klientidega pidev suhtlemine käib. Ma juba mõtlen endale projekte nädalavahetuseks, et liialt igavust tunda ei saaks ja pisarates romantilisi filme ei vahiks päevad läbi :P

    ReplyDelete
  3. No on memmekad :) Ma kasutan alati vabasi nädalaid/nädalavahetusi oma sõpradega catch-upimiseks. Iga õhtu saad kellegiga kokku. Käin trennis ja olen muidu laisk. Aga mulle muidugi meeldibki üksi olla vahest. Nüüd läheb mees 3 nädalaks Aasiasse ära, see on juba natuke niru...

    ReplyDelete
  4. Anu, tell me about it :D Mul ei ole häid sõpru iial eriti olnud. Meil on küll Rogeriga ühiseid sõpru, kuid ilma temaga ma ilmselt nonde inimestega sõbrad ei oleks. Aga ausalt ütlen, et ma esimese õhtu lõpuks täitsa naudin omaette olemist ja seda, et ma tegelikult saan teha, mida ma soovin :)

    ReplyDelete
  5. Kes Big Brotheris lemmikud on?

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...