Saturday 17 September 2011

Tänane numbrites

5:40 helises äratuskell ja algas minu päev
3 korda mõtlesin hommikul külmetuse esimesi märke tundes, et tänane päev ei tule sugugi tore
2 tassi kohvi jõin täna, mis on minu kohta viimasel ajal suht vähe
3 Lemsipi külmarohuteed olen ära joonid ning kolmas aitas eriti hästi. Ilmselt teen ka neljanda enne magamaminekut..
u 30 kõnet klientidelt, vähemalt keegi väga ei virisenud, v.a. üks tüüp, kes ei oska ilmselgelt asju korralikult ennem internetis lugeda ja siis süüdistas meid, et info ei ole piisavalt selge
1h õppisin uut ametit
15 korda olen ma täna aevastanud
46 korda olen nina nuusanud*
0 korda on mu nina mitte kinni olnud
mul on 1 väga punane nina
1 pudel veini sai koduteel ostetud, mille jaoks pidin isegi dokumenti näitama. Ilmselgelt lihtsalt pusa ja meigivaba väljanägemine teeb mind nooremaks
3 pokaali veini olen praeguseks ära joonud, ilmselt teen ühe veel
0 korda olin üllatunud kuuldes, et üks Rogeri vägagi abielus olev sõber suutsis mingi suvalise tsiki rasedaks teha
küpsetasin 30 muffinit  millest 12 on rosinatega, 12 on šokolaaditükikestega ja 6 suurt on maapähklivõiga
1 muffin on praeguseks söödud, siis ütles Roger, et mul on paks tagumik, mida ta küll kohe kaitsma hakkas, et talle väga meeldivat, kuid muffini isu see tagasi ei toonud

*nina nuuskamise arv on selle postituse lõpuks tõusnud 53ni

4 comments:

  1. Hahaha, Roger on sul naljakas ikka. Paks tagumik, haha. :D

    ReplyDelete
  2. Ta on tõeline naljatilk. Kuid aeg-ajalt ta ikka läheb oma naljadega natukene üle piiri ja siis ma kaklen temaga natukene. Et ikka meie kooselu huvitavamaks teha :)

    ReplyDelete
  3. Oh, kuidas mina seda Lemsipi sooviks praegu.
    Meil ju müüakse ainult apteekides selliseid asju. Ja täna pühapäev!!
    Igatahes pookisin ka külge omale mingi jõledama viiruse. Öösel ma ei maganud, sest nina oli nii kinni ja paks kollane tatt. Peavalu, liigesvalu, palavik ning valusad kõrvad ning kurk samuti.
    Ja mine veel hoidma oma haiget õelast.
    Sa terveks Mari!

    ReplyDelete
  4. Tead, ma olen 29 ja viimati küsiti minult dokumente aasta tagasi. Sellel nädalal ühte siidrit ostes viskas müüja mulle korraks ka pilgu peale, aga rahunes :) olen aastaga vist "18-aastase" välimuseni jõudnud :D

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...