Sunday 11 September 2011

Nädalavahetust nautides

Uskumatu, et juba jälle on nädalavahetus ja reedene päev on juba poole peal. Kuhu see aeg küll ruttab... Jah, sellised vanainimeselikud mõtted mind piinavadki.

Eile tuli meile sõber S külla. Tellisime hiinakat, jõime mojitosid, veini ja siidrit, vaatasime "Bridesmades´i", piilusime sõbra supervõimsa binokliga naabreid ja oli muidu mõnus õhtu. Hommikul ärkasin kerge pohmakaga, kuid pannkoogid ja värske dušš aitasid seda hästi leevendada. Hommikusöögilauas oli põhiteema kaksiktornide vandenõu teooriad jms, millest valitsus meile ei räägi. Vähemalt oli mul lõpuks ometi keegi, kes taolistesse asjadesse usub, sest Rogeriga ei saa sellistel teemadel rääkida, kuna ta lihtsalt ei usu neisse.

Eile tuli meie DFSi diivan ka kohale. Esmalt helistasid neljapäeval, et nad nüüd kohe tuleks diivanit tooma. Ma olin tööl, seega leppisime kokku reedese kohaleveo ja palusin neil tund aega ette helistada. Tegin erinevad plaanid, et enne keskpäeva oleks üks tuttav saanud meie poole tulla ja peale keskpäeva oleks ma teise tuttavaga töölt kiire autosõidu koju teinud. Hommikul sain bussiga paar peatust töö poole sõita, kui tuli kõne, et nad on maja ees. Nii palju siis kommunikatsioonist erinevate töötajate vahel DFSis... Palusin neil 15min oodata, sõitsin järgmise bussiga koju tagasi ja võtsin meie imeilusa, imepehme ja üsna luksusliku diivani vastu. On selline suur ja uhke ning väga täiskasvanulik diivan, mille üle mul väga hea meel on.

Mehed on hetkel poisikesed ja mängivad XBoxiga ning nurusid, et ma neile veel mojitot teeks, mida ma ka lahkelt tegin. Ise olen tubli ning tegin teise kohvi ja söön kooki. Täna tulebki meil selline lebo päev, eks me homme oleme tublid ja koristame.

1 comment:

  1. Mari, mina usun samuti neid vandenõu teooriaid.

    Ilusat laupäeva õhtut teile sinna! :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...