Monday 26 September 2011

Nädala kokkuvõte

Selle nädala kokku võtmiseks teen kaks postitust, et üks liialt pikale ei läheks. Esmalt räägiks siis tänasest töönädalast esmaspäevast reedeni.

Esmaspäeval olin ma kodus haige nagu ma juba kirjutasin.

Teisipäeval oli olemine juba tunduvalt parem, aga tööl pidin veel natukene tõbist mängima.

Kolmapäeval hakkas üks "kena" ohatis mu huulel kasvama, mis oli üsna valus.

Neljapäev oli see kõige tähsam päev see nädal, nimelt oli mu NVQ kursuse lõpetamine. NVQ on välja kirjutatult National Vocational Qualification ehk siis umbes kutsetunnistus. Vahe on selles, et ma ei õppinud selle käigus midagi muud, vaid pidin oma igapäevast tööd tehes tõestama, et mul on vajalikud oskused olemas. Mina tegin kursuse Customer Service Level 2. Kursuse enese lõpetasin detsembris ja tegin seda Heathrow Retail Academy vahendusel, kes vaid kord aastas lõpetamise teevad.

Töölt sain too päev varem koju, et end valmis sättida jõuaks ja kell 6 algas pidu. Alustuseks veinid ja snäkid, siis õhtusöök ja siis tulid kõned. Meil oli rääkimas Roger Black, kes on mingisugune Briti sportlane, kellest mul enne seda õhtut aimugi polnud. Rääkis väga hästi igatahes. Siis anti tunnistused ja sain BAA bossiga ja Roger Blackiga  kätelda ja sain tunnistuse:

Peale seda anti magustoitu, mille jaoks mul enam ruumi ei olnud ja suundusin koju, kus ma Rogeriga natukene kaklesin ja läksin varakult voodisse.

Reedene tööpäev läks üsna kiirelt. Kodus norisin Rogerit ja otsustasin väikese uinaku teha, mitte õhtusööki. Vaene mees oleks peaaegu näljasurma surnud ja lõpuks ta mu voodist välja sai. Pasta lihapallidega tuli seekord eriti maitsev välja õnneks. Väike vein ja teleri vaatamine ja magama minek...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...