Monday 4 July 2011

Väike lõke laual

Kallis kaasa puhastas nagu alati arvutit kompresseeritud õhuga. Paar sõpra olid külas ja vaatasime filmi. Ühel hetkel läpakas lihtsalt süttis heleda leegiga põlema. Olles sellest 2m kaugusel tundsin sooja. Kallis kaasa jooksis minema ja teised sõbrad asusid ruttu kustutama. Pool tundi peale seda veel värisesin, sest üsna ehmatav oli. Kasvasin küll üles ahjuküttega majas, aga sellist tahtmatut tuld ei ole minu elus veel olnud.

Õnneks hetkel trükin täpselt samal arvutil, mis mõned tunnis leekides oli, mis on iseenesest super, sest ma nii kartsin, et me peame uut arvutit ostma hakkama. Sellist väljaminekut hetkel küll hästi teha ei tahaks, eriti kui nädala pärast Eestisse tuleme.

Vähemalt tean, et oma kaasa peale ma tulekahju puhul loota ei saa.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...