Monday 25 July 2011

Eesti tripp. Piltide rohke!

Oleme nüüd lõpuks end natukene välja puhanud, elamise üle küürinud ja aeg on meie Eesti tripist lühidalt rääkida.
 Läksime lennujaama, sõtsime Helsingisse ja sealt Tallinnasse. Ülemine pilt on Helsingi lennujaamal väikesele lennukile minnes.
 Tervitusõhtu tuli tormakalt. Alustasime seda tädi juures, kuhu paar head sõpra tulid. Edasi viis meid tee randa, kus on väga kena baar avatud. Üleval pildil sama päeva liivalossiehituse parim pala.
 Tuju oli ülemeelik ja tantsu vehkisime ka :D
 Järgmisel päeval oli igatahes karastav suplus Tamulas väga teretulnud!
 Samal päeval tulid ka paar sugulast Pärnust külla, aga õhtul otsustasime Rogeriga natukene jalutama minna. Tagataustal on näha, kui kenaks on Tamula rand tehtud.
Nagu ikka Võrus vaja, jalutasime üle Roosisaare silla natukene ja siis marssisime koju tagasi.
 Järgmisel päeval sõidutasid Pärnu sugulased meid Mustlasse, Viljandimaale. Näitasin Rogerile, kust me pärit oleme. Käisime surnuaias ja isegi kohalikus baaris pärastlõunast õllet natimas. Seal sai Roger meeldiva "Welcome to Estonia" tervituse kohalikult mehelt :)
 Järgmine päev käisime Viljandis. Kohustuslikult ikka ripsillal ja lossivaremetes. Siis ligidal asuvas kohvikus jälle õlut ja siidrit joomas ja puhkasime niisama. Peale seda sõidutas meie Mustlast pärit tuttav, kelle juures ka ööbisime, meid natukene veel ringi.
 Käisime Olusvere mõisa juures pikniku pidamas ja jalutasime sealses ilusas ümbruses ringi. Pildil on mõisa-aegne viinaköök. Õhtul tehti järjekordne saun ja uni maitses hea.
 Järgmine päev sõidutati meid Võrru tagasi ja silkasime ka läbi Vastseliinast, kus oli väike keskajateemaline muuseum. Õhtul käisime läbi mõned Võru pubid ja olime muidu mõnusad.
Päev peale seda algas Võru Folkloorifestival, mille avakontserdil me käisime. Roger tõsiselt arvas, et me teda millegi eest karistame, sest tema jaoks oli maru igav ja liialt kultuurne :P

Järgmisel päeval oli Võrus Folgi laat, kust me endale ühe ilusa vaibakese vannituppa ostsime.
Sama päeva pärastlõunal käisime Rõuges forelli püüdmas. Roger pirtsutas jälle, aga mina väga tahtsin. Sealse töötaja abiga tuli välja 2,2kg forell, mida me kaks päeva sõime.
 Käisime ka Rõuge ööbikuoru juures olevas käsitöö poekeses endale vaipe ostmas. Ostsime sealt vaiba kui abiellusime ja nüüd tahtsime samalt kohalt taas. Kaks vaipa oleks kokku tulnud 18 Eurot, andsime 20 ja ütlesime, et tagasi ei ole vaja ja armas tädikene seal andis pisikese vaibakese laualinikuks ka. Sinna tasub minna! Eriti arvestades, et näiteks laadal oli selles suuruses vaipade hinnad 20-25 Euro kanti.
 Nagu näha, forelli jätkus ka pikemalt. Pilt tehtud mu armsa tädi rõdul, kus on hea puhata ja on ka vaade Tamulale.
 Kahest päevast Folkloorist aitas ja seadsime oma suuna Saaremaale. Buss Tartust läbi võttis 7h, aga kohale me jõudsime! Ma tõsiselt imestasin, et mu muidu pirtsakas mees rahulikult vastu pidas.
 Kuressaares ööbisime kaks ööd Georg Otsa Spas ja üleval pildil on vaade meie toakesest.
 Tuba ise oli no enam-vähem normaalne, v.a. viis suurt auku seinas (keegi läks vist natukene hulluks) ja see, et vannituba oli vaid invaliididele mõeldud (dušši ei saanud ülesse pannagi, oli vaid invaistme kõrgusel).
 Sättisime end sisse ja tegime kiire tripi Kuressaare kindluses, et kultuuriga ühele poole saada.
 Poseerisime ja tegime pilte ja olime lihtsalt ilusad. Ühes pubis tegime väikese õlle-siidri ka.
 Suundusime siis hotelli, et sealseid basseine nautida, seekord me mingeid protseduure ei võtnud, tegime üksteisele massaaži :P
 Olime muidu lahedad ja tegime mitte midagi, mis oli NII hea.
 Järgmise päeva hommikul käisime bussijaamas tagasisõiduks pileteid ostmas, jalutasime ringi ja nosisime rannal saiakesi ja jõime siidrit. Puhkus missugune!
 Siis suundusime hotelli päevitama, sest kõik tuttavad virisesid, et ma olen liialt valge. 30 minutit selja päevitamist ja ma sain päikesepõletuse, lahe. Õnneks vaid paar päeva kipitas ja selg on ikka natukene pruun.
 Õhtul lubasime endale ühes kohvikus õhtusöögi. Kohviku nime ei mäleta, aga Rogeri tellitud kana wok oli küll igavesti jama, Maggie supp. Minu paneeritud kana oli tunduvalt parem.
 Mõned basseinikülastused ja oli aeg mandrile suunduda.
 Tuult trotsides :) Veetsime siis veel ühe päeva mitte midagi tehes, käisime väljas söömas ja nautisime šampust.
Päev enne ärasõitu läksime Tallinnasse sõpradele külla. Nad viisid meid Kaberneeme imeheasse OKO restorani. Toit oli superluks ja eks hinnad olid ka vastavad. Õhtul hävitasime nelja peale 2l viskit ära ning juttu jätkus varahommikuni.
Järgmisel päeval olid suured veepudelid ülimalt vajalikud ja ma ei mäleta, millal viimati nii paha olla oli. Isegi Roger, kes tavaliselt eriti ei joo, oli omadega läbi. Lõpuks me lennukitele jõudsime ja koju saime igatahes!

Reedel magasime me pikalt pikalt ja ei teinud mitte midagi kodus. Eile ja täna oleme poodides käinud, kodule veel asju juurde ostnud ning toidutagavarasid täiendanud.

Puhkus oli ilus ja tore ja muidugi kahjuks liialt lühikene.

1 comment:

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...