Monday 16 May 2011

Nädalavahetuse kokkuvõte ja IKEAs käik

IKEAs käidud, ja ostetud sai:

1. JOKKMOKK Söögilaud toolidega - IKEA toodete nimed on minu meelest väga põnevad. Õnneks on meil IKEA Family Card, millega saime sellelt laualt 20 naela alet ja me ei saanud seda lihtsalt ostmata jätta. Kolm aastat voodil söömist on kopa ette visanud, ikka oli korralikku lauda vaja.

2. RITVA punased padjad toolidele.

3. AINA neli patja tulevasele diivanile, mida me ei ole veel suutnud otsustada, millist osta.

4. DINERA 18 osaline taldrikute komplekt, milles on kuus suurt taldrikut, kuus väiksemat ja kuus kaussi. Valisime musta värvi, mida kodulehel ei ole.

5. MJÖD õlleklaasid. Kenad ja kõrged klaasid, millest saab ka muid peale õlle juua muidugi. Vaatasime veinipokaale ka, aga eks odava hinnaga on ka üsna haprad klaasid, ostame mujalt.

6. VÄNLIG helesinised klaasid.

7. FLÄCKIG kausid toiduainete segamiseks, sest uues köögis hakkan ma ju rohkem kokkama.

8. REKTANGEL kaks vaasi, kus ma saan oma meigipintsleid hoida, sest lilli mulle ju nagunii ei kingita :P

9. KNASTER dekoratiivkivikesed, mis mu meigipintsleid vaasides püsti hoidma hakkavad.

10. RATIONELL VARIERA kaks söögiriistade salve sahtlitesse panekuks.

11. NEGLINGE kaks küünlajalga, sest uues kohas hakkame elektriga kokku hoidma ja veedame õhtuid küünlavalgel.

12. TINDRA teeküünlaid, rooside lõhnalist, puuviljade lõhnalist ja metsamarjade lõhnalist.

13. BORRIS uksematt

Ja see oligi tänaseks kõik, palju palju asju ja kokku läks vaid £138! Lihapalle sõime lõunasöögiks ka, aga nende kvaliteet on alla läinud ja kaste polnud sugugi nii maitsev kui varem oli, väga vesine oli seekord. Magustoiduks proovisin maasika-korvikest, mis on kindlalt üks magusamaid asju, mida ma üle pika aja söönud olen, lõpus kiskus isegi üsna läilaks.

Kindlasti on veel vaja osta tolmuimeja, diivan(id), tugitool (ilmselt bean bag), kohvilaud, riiulid, vaip, vannituppa vetsuhari, seebialus ja muud taolised pisiasjad, magamistuppa tahaks öökappe ka, lisaks lambid ja põrandalapi tahaks elutuppa ka.

Värvivalik on enamasti punane, must ja kreemikas, mis meile mõlemale väga meeldib.

-*-*-*-*-*-*-
Üldiselt läks tänane pulma-aastapäev kenasti. Peale suurt ostlemist tukastasin tunnikese, istun nüüd oliiviõli ja muna mask juustes ning varsti lähen pesen selle maha. Siis kanname ülejäänud ettemaksu ära ja ma pean oma telefoni uut muusikat laadima. 
-*-*-*-*-*-*-

Kõrvaltoa totuga kardame natukene, et ta lihtsalt jalga laseb ja seda arutasime majaomanikuga ka. Oh, saaks see jama juba läbi. Majaomanik kusjuures tunnistas, et mitte kellegagi ei ole tal raha-asjades probleemi, vaid siinse maja india kuttidega, keda ta absoluutselt iga kuu taga ajama peab. Ma ei saa aru, kuidas inimesed sedasi küll elada saavad, aga see ei ole enam minu probleem. Põhiline on, et meie oma raha tagasi saaks, mis meile kuulub.

-*-*-*-*-*-*-

Vaikselt dieeditan ka siin, sest Eestisse minnes tahaks ikka heas bikiinivormis olla, aga see nädalavahetus jälle metsa läks. Homme olen tubli ja lõunaks tuleb taas kodujuust tomati ja kurgiga ja sidrunit ostsin ka, et ma liitrite viisi vett endale sisse ikka ajaks. Tavaline vesi mulle eriti peale ei lähe, aga sidruniviil klaasis teeb selle palju meeldivamaks :)

1 comment:

  1. Kiidan värvivaliku heaks! Mulle ka see kombinatsioon väga meeldib :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...