Wednesday 9 March 2011

Unistused täituvad!

Üks mu aastaseid unistusi sai tõeks ja me tellisime endale korraliku kaamera! Ohhh, homme tuleb juba kohale, ma ei suuda ära oodata! Pilte teha ma armastan... Ohh, mul ei ole ammu ühtegi asja ostes nii hea meel olnud :)
Vastlapäeval on siin pannkoogipäev hoopis, mis tähendab, et poed on valmistehtud pannkoogitaignat täis. Uudistes hommikul öeldi, et ainult üks 10st inimesest UKs oskab pannkooke teha. WTF? See on ju maailma kõige lihtsam asi peale munade keetmist! Pannkoogid jäävad ära, ma ei viitsi siinse ülitundliku suitsuanduriga võidelda.

Vastlakukleid sooviks küll väga, kolm aastat ei ole ühtegi söönud. Nädalavahetusel ei jõudnud teha, kuid tuleval võiks ju proovida. Keegi ei ole ju öelnud, et vastlakukleid ainult vastlapäeval süüa tohib! Hernesupp ei meeldi, see jääb ära. Pühadetoiduks on hoopis kaks pitsat meie poole teel, sest Domino´s on lihtsalt nämma ja teisipäeviti saab ikka veel kaks pitsat ühe hinnaga.

6 comments:

  1. Su postitus tekitab hea tunde. Leian, et on väga äge, et Sa naudid täiega enda noorust ja seda, et teenid korralikku palka. Käid reisimas ja ostad endale asju, mida tahad. Tean paljusid Sinu-ealisi noori inimesi, kes käivad küll samamoodi tööl, kuid on võtnud endale (minu arvates) liialt kohustusi laenude ja liisingute näol ning sellisest reisidest ja shoppamisest saavad nad vaid unistada, kuna kogu vaba raha on planeeritud. Aga millal veel endale neid reise ja asju lubada, kui enne seda, kui veel lapsi peres pole? Niiet lase samamoodi edasi ja naudi elu!

    Tore on lugeda Su blogi, sest ma saan aru, et Sa oled enda otsustega rahul ning oskad planeerida enda elu, samal ajal unustamata ka hetkes elamist.

    Edu!

    ReplyDelete
  2. Positiivseid kommentaare hommikul esimese asjana lugeda on alati ülimalt tore, suur aitäh :)

    Mõndadele ehk tundub priiskamisena, aga eks me mujalt hoiame kokku. Oleks tore, kui oleks enda elamine ja auto ja värgid, aga olgem ausad, me veel ei saa neid endale lubada. Kahjuks rikka mehega ma ei abiellunud :P Iseenesest hästi teenib ta küll, aga hetkel ei ole tal püsivat töökohta, teeb tähtajalisi töid ning üks on just aprillis lõpemas ja on vaja uus leida. Seetõttu ei saa ka end veel ühegi laenuga siduda. Olgem ausad, me ilmselt ei saakski laenu, sest see on siin praegusel ajal ülimalt raske. Majalaenu saaks nagunii vaid 80-90%, mis tähendab, et vähemalt 20-30 tuhat naela või rohkem peaks endal kõrvale pantud olema, mis on vähe utoopiline hetkel. Oleks küll hea nüüd laen võtta, et see oleks makstud kui ma umbes 40ne olen, aga samas ma ilmselt teenin selles eas mitu korda rohkem kui praegu ja oleks rohkem võimalust seda laenu tagasi maksta :P

    Väikeste luksuste lubamise kõrval ikka säästame raha omaette koha rentimiseks ka. Ettemaksu raha on meil hetkel täiesti olemas, aga kuna omaette koht maksas rohkem kui kaks korda rohkem kui praegune üür, peame me end natukene rohkem selleks valmistama majanduslikult (kindlad töökohad, palgatõus jms).

    Lisaks oleme me väga kodused inimesed, nädalavahetustel sadu naelu klubides pidutsedes ei priiska. Seetõttu sellised väikesed asjad, mis igapäeva elu mugavamaks teevad ja nädalavahetustel meid tegevuses hoiavad on väga teretulnud.

    Ja kindlasti tuleb enne laste saamist nautida vaid kahekesi elamist nii palju kui võimalik! :)

    ReplyDelete
  3. Palju õnne kaamera puhul. Olen ju ise ka tohutu fotofänn. :) Mille põhjal te selle valisite?

    ReplyDelete
  4. Oih, mehe konto alt olin sisse logitud. :P

    ReplyDelete
  5. Tänan! Ma ei teagi, miks just see mehele silma jäi. Ostetud sai siis, kui ta ütles, et selle hind on 100 naela alla läinud. Ja tõesti Sony kodulehel müüakse seda tunduvalt kallimalt. Peale ostmist lugesin netis kommentaare (minulik on kommentaare peale ostmis lugeda :P) ja korduvalt öeldud, et algajale väga sobilik. Oh ja pildid on imelised!

    ReplyDelete
  6. Palju õnne! Siit see haigus hakkab ;) Järgmiseks on juba uusi objektiive vaja ja siis välku ja siis paremat kaamerat.. kallis hobi! :) Esimine kaamera ei peagi mingi hüpermuper olema, kasutades saad just paremini aru, millest puudust tunned või mis teistmoodi võiks olla. Mina nt peakski juba varsti uue kere ostma, seekord soovin, et oleks rohkem teravustamispunkte.
    Edu katsetamisel! :)

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...