Monday 7 March 2011

Ei olegi väga laisad

Mulle Bloggeri uuendus meeldib, eriti piltide lisamine. Samuti meeldib mulle Twitteri iPhonei uuendus, et saan otse Twitterist pilte laadida. Kahjuks esmakordselt sain ma sõnumi, et mu 1GB internetti on telefonil juba läbi. Kuhu see küll läks, ärge küsige. Vodafonega peaks kuu umbes 10ndal või 11ndal lõpema, seega seniks kasutan telefoniga vaid WiFit kodus ja bussis loen rohkem raamatut, mitte ei sehkenda telefoniga.

Olemisest ütleks, et tänane pühapäev on laisk olnud, aga tegelikult on palju tehtud: koristasime toa, pesime kaks masinatäit pesu, Roger tegi riisi ja kana, mina tegin lehttaigna-Nutella saiakesi ja Sainsbury saiajahust ühe pätsi kuivatatud tomatiga saia.


Laisk ja uimane olemine on siiski. Enne vaatasin üle kõik oma vanad Flickri pildid ja olen lihtsalt blogisid lugenud. Raamatut lugesin ka hästi natukene ja peale selle sissekande kirjutamist loeks veel natukene. Siis ilmselt vaatame filmi, sest meie uus kodukino süsteem on päris lahe ja filmid on surround soundiga palju vägevamad. Kuna me oleme väga kodused ja väljas käimise peale eriti raha ei kuluta, siis sellised väikesed kodused luksused on väga teretulnud. Mulle eriti kinos käia nagunii ei meeldi, sest mu tagumik jääb ALATI istumisest valusaks. Pigem lösutan voodi peal, söön mida iganes tahan, vetsus käies saan filmi pausi peale panna ja mitu korda odavam on ka.

Hirmus isu on blogi kujundust muuta... Midagi päris hoopis ise teha ja sobitada ja kujundada. Aga ma täna küll ei viitsi :)

3 comments:

  1. Mind tüütas Twitter ära. :D Kui seda ei ole, siis tuleb alati huvitavaid mõtteid mida kirjutada ja kui on, siis ei midagi. :D

    ReplyDelete
  2. 1GB? Ma arvasin, et 500GB on iPhone lepingutega miinimum andmemaht..

    ReplyDelete
  3. Daisy, Vodafone andis meile küll 1GB, mis minu meelest on maksimum iPhone lepingutega.

    ReplyDelete

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...