Sunday 13 February 2011

Kevad käes!

Väljas on jumalast kevad! Umbes +10C, päike särab, linnukesed laulavad ja ühes hoovis nägin juba ilusaid lillasid krookuseid. Isegi õhk lõhnab kevadiselt! Kevad on nimelt minu lemmikaastaaeg, seepärast ma nii elevil olengi.

Ärkasin kerge veini-pohmakaga, mida aitas leevendada kartulisalat ja Sprite. Siis tuli meelde, et mees peab perearsti juures käima oma haiguslehele alkirja saama. Ostsin endale ka veel Sudafedi ning kuna mu hirm-kuivadel huultel tekkis nüüd ülimalt ebaseksikas ohatis, ostsin selle jaoks vähe kallimat rohtu ka. Nimelt ostsin ühe 99p eest Wilkinsonist, aga see küll ei tee mitte midagi. Uus rohi tundub aga palju tõhusam olevat, kuigi ma seda vaid korra peale kandnud olen.

Roger vaatab hetkel jalkat oma punase särgiga - Manchester Unitedi ja Manchester City mäng. Peale seda läheme lemmikkaubamajja, Westfieldi. Peale nurumist lubasin Rogeril veel paar asja Ralph Laurenist tellida ja nüüd tal vaja ju tasa teha ja mulle ka midagi osta. Ma terve nädal tõsiselt mõtlesin, et mul ei olegi midagi eriti vaja. Rinnahoidjaid peab vaid juurde muretsema, kuid muid riideid on mul hetkel rohkemgi kui vaja. Nii raske on sedasi, kui valik on liialt suur :))

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...