Tuesday 15 February 2011

Ise tehtud puhkepäev

Eile õhtul värvisin oma juukseid ja täna parandan seda :) (Ma tean, ärge hakake isegi noomima!) Tööle saatsin sõnumi, et mõlemad kõrvad on veel lukus ja muffigi ei kuule. Kui aus olla, siis eile oli üks veel kinnine, seega ma päris ei valetanud. Ja ma absoluutselt ei tunne end süüdi, sest mingeid erakorralisi kaebusi mul pooleli ka ei ole, mis homseni oodata ei saaks.

Roger läks ka hiljem tööle täna. Saatsin ta ilusti rongijaama, käisin siis poes. Ostsin koolat, kartulisalati materjali (reedene salat läks Rogerile hästi peale), lõpuks ometi prügikotid, mida me oma nädala oleme alati unustanud osta, ja veel juuksevärvi ja juuksemaski.

Istun nüüd siin, esimene värv peas, ja joon kolmandat kohvi. Süüa ei ole veel viitsinud, millegi vastu ei isuta ka. Aga oh kui hea on täitsa üksinda olla üle pika aja! Teler käib, saan rahus raamatut lugeda ja oma küüsi lakkida. Peale juuste tegemist asun salatit tegema, lisaks ehk teen midagi pirukataolist olemasolevast kanast ja koogi võiks ka teha tänase sõbrapäeva puhul. Mõnus on! :D

Ja järgmise nädala reede on mul juba töölt vabaks võetud, siis saan koos Rogeriga kodus olla lihtsalt niisama. Küll ma alles igatsen kooliaegseid suvevaheaegu...

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...