Tuesday 8 February 2011

Imeline internet

Küll on alles lihtne ja mõnus internetist asju tellida - klikk klikk ja asi tuleb postiga kohale. Eile tellisin omale käekoti sõbrapäevakingiks ära ja täna tellisin natukene küünemaalinguasju. Sain isegi postiaadressiks töö aadressi panna, et ma ikka nädala sees kätte saaksin. Kott panti täna posti, seega ehk homme või ülehomme tuleb kohale :D

Kõrv läks ka lukku tööl täiesti lambist. Proovisin kõike mida oskasin, et lahti saada sellest, aga ei saanud. Ma ei saa hetkel aru, kas ikka on veel lukus, sest enam nii ei kumise, aga päris normaalne ei ole ka. Kui hommikuks mu kuulmine 100% ei ole (kuigi 100% ei ole see mul kunagi olnud), siis proovin ilmselt perearstile kiirkorras aega saada, sest tööl on telefoniga lukus kõrvaga ikka eriti nõme rääkida.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...