Wednesday 9 February 2011

Hommikune lebo.

Küll ma armastan pikki hommikuid! Kell on 8 saamas ning kell 11:30 pean arsti juures olema (sinna on vaid 10min jalutuskäik). Ja kes teab, mis ajaks ma siis tööle jõuan, kus ma kella 18ni olema pean. Not bad at all :)

Vähemalt saan juustel lasta loomulikult kuivada ja peaks kiirelt põrandad ka üle pühkima ja tolmu võtma. Ja saab vähemalt pikemalt valida, mida täna selga panna jms. Kuigi voodist on raske välja saada, olen ma kohe kindlasti hommiku-inimene.

Toredat kolmapäeva! Peale tänast on vaid kaks tööpäeva alles! Ja nädalavahetus tuleb kodune, tuleb vaid korraks Uxbridges käia ja endale triibutajat osta, et juukseid heledamaks saada jälle.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...