Wednesday 26 January 2011

Tööinimese argipäev

Eilne päev oli hirmus, mulle kohe sugugi ei meeldinud. Ninast jooksis tatti, palaviku tunne oli päev läbi ja tööl olin pidevalt rakkes (isegi oma lõunat sõin e-maile kirjutades ja kaebustele rahuldavaid tulemusi saades). Ja siis saatis mees ka sõnumi, mis tuju natukene mustaks tegi, aga see sai õnneks kodus lahendatud. Töölt koju tulles käisin ruttu poest läbi, ostsin kartulikroketeid (eriti laisk!), piima ja koolat. Kodus panin kroketid ahju ja tegin kanaliha-ahjukastme, mida ma ei ole varem mehele teinudki. Õnneks talle väga maitses ja tänase päeva lõunaks ei jäänud midagi alles.

Täna ärkasin juba suurema külmetusega, lisaks oli kurk valus, nohu oli veel suuremaks läinud ja uimasus/nõrkustunne olid ka olemas. Kuigi mees ütles, et mu nahk tundub väga kuum ja uuris, et ega mul palavikku ei ole, meie odav kraadiklaas seda ei näidanud. 36,8C oli kõrgeim, mis sellelt välja tuli. Ma ei ole üldse kindel, kas see meil õigesti töötab... Või ei oska ma endal suust temperatuuri võtta, kui terve elu topiti kraadiklaasi kaenla alla. Oli suur isu küll töölt koju jääda, aga seda ma järjekordselt ei teinud. Ja tööl ootasid mind ees kaks teist tõbist kolleegi, seega vähemalt ei olnud ma üksi. Tänane päev oli juba lahedam ja sain palju aega sisustada reiside ja uue korteri uurimisega. Lisaks lugesin uudiseid korduvalt üle. Päeva lõpuks oli küll kurb, et raamatu koju unustasin, aga siis tuli meelde, et telefonis on ju iBook olemas ja laadisin endale paar tasuta raamatut alla. Natukene väike ekraan on lugemiseks, aga häda korral ajab asja väga ära. Ei hakka iPadi ka selle jaoks vedama, pigem võtan raamatu kaasa (mulle ikka meeldib õige raamatu tunne rohkem kui elektrooniliselt lugeda, lisaks tundub silmadele kuidagi kergem olevat).

Tänase õhtusöögiga olin veel laisem ja kasutasime järjekordselt Domino Pitsa "Two for Tuesday" diili. Nüüd kohe peale selle sissekande kirjutamist lähen võtan meigi maha ja läätsed silmast, lakin natukene küüsi ja asun raamatut lugema. Jube väsimus on peal ja see totakas külmetus ei aita sugugi.

PS! Mulle lubati valentiinipäevaks kingituseks käekott osta, palun aita siit valida, millist võtta.

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...