Monday 24 January 2011

Reedest pühapäevani

Oh kuidas mulle pühapäeva õhtud ei meeldi. Laupäev on kindlasti mu lemmikpäev, sest peale seda on veel üks vaba päev. Hetkel kuivatan lakki varbaküüntel, varsti lakin sõrmeküüned ära. Blondid triibud tegin ka juustesse, aga juuksed veel kuivavad. Tulemus aga ei tundu olevat just super, sest juuste otstes on suht oranžikas, aga eks ma vaatan, kuidas see pesudega läheb. Ehk suveks olen üleni blond, eks näis. Natukene hirmus muutus, aga ma olen sellest aastaid mõelnud. Esmalt juba vähemalt 5 aastat tagasi, aga juuksur keeldus mu tollal erkpunaseid juukseid blondiks värvida, sest ütles, et väga kahjustab. Kuid kahjustust saab alati ravida hoolikalt ja võimalust mul nüüd on rohkem kui tollal oma pisikese taskurahaga.

Reedel olin tööl kella 8st 16ni ning peale tööd kohtusin mehega Westfieldi kaubanduskeskuses. Mulle Westfield väga meeldib ja hea meelega käiks iga nädalavahetus seal :) Käisime Gurme Burger Kitchenis söömas, mis oli täiesti super! Westfieldi kodulehelt leidsin neile vautšeri, millega ostes ühe burgeri sai teise £1 naela eest. Muidu nende burgerid on £7-9 muidu. Lisaks sain endale pluusi ja mees ostis endale särgi, sest iial ei ole ju liiga palju särke :D

Laupäeval aga magasime pikemalt ja otsustasime Uxbridges tiiru käia. Ostsime paar riiet, lisaks pesemisasju ja käisime Carol-Ann´l esmakordselt külas. Muidu oleme temaga vaid Angelal külas käies kohtunud, aga kuna ta on samuti Trinidadilt pärit, siis mees on temaga rohkem suhtlema hakanud. Tore istumine ja ta väikese tütrega mängimine. Väike plika on kolmene ja kui muidu Angela juures on ta alati vaikne nagu hiir, siis nägime ta terrorit täiest valguses. Alguses küll naljatasime, et kui minul ja mehel tuleb isu lapsi saada, siis me käime ainult neil külas. Aga kui aus olla, siis ei oleks mul sellise väikese põnniga tegelemise vastu absoluutelt midagi :)

Täna magasime veel pikemalt. Pesime pesu, koristasime. Siis asusin ma oma juukseid jms tegema. Lisaks on vaja järgmiseks nädalaks riideid triikida, võeh. Aga muidu väga edukas nädalavahetus. Järgmisel nädalavahetusel läheme jälle Carol-Ann´i poole, sest nad väikest pidu peavad. Vähemalt saame natukene seltsielu ka ikka :)

No comments:

Post a Comment

Tervitused ja uudis!

Tervitused kaugelt maalt! Viimasest postitusest on üle aasta ja ma otsustasin, et ma isegi ei vabanda selle pärast. Viimasel aastal olen üld...